سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هفتم لیگ برتر

استراحت اجباری استقلال/رالی سایپا و لوکوموتیورانان

هفته هفتم لیگ برتر دوازدهم فوتبال ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم شهريور پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته هفتم لیگ برتر دوازدهم فوتبال ایران از روز سه شنبه 7 شهریور ماه با یک دیدار آغاز می شود و پس از آن 14 تیم لیگ برتری در روز چهارشنبه 8 شهریور به مصاف حریفان خود خواهند رفت و این در حالیست که با سپری شدن هفته های ابتدایی لیگ سرمربیان باشگاه های لیگ برتری تا حدودی به شناخت تیم های دیگر و بازیکنان خود دست پیدا کرده اند.

**خودروسازان بر روی ریل راه آهن

تیم فوتبال سایپای البرز در اولین دیدار هفته هفتم به مقابله با راه آهن شهر ری می پردازد و یاران مجتبی تقوی در برابر یاران علی دایی در ساعت 19 روز سه شنبه 7 شهریور ماه حاضر می شوند این در حالیست که خودروسازان میزبان لوکوموتیورانان هستند و تیم فوتبال سایپا که هم اکنون با 13 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است به دنبال حفظ جایگاه خود است و لوکوموتیورانان نیز با کسب 9 امتیاز از 6 بازی اخیر خود جایگاه نهم را از آن خود کرده اند.

**نفت به دورود می رسد

تیم فوتبال گهر زاگرس با مربیگری مهدی تارتار در روز چهارشنبه 8 شهریور میزبان تیم فوتبال نفت تهران به سرمربیگری خوزه آلبرتو کاستا خواهند بود این در حالیست که گهر زاگرس تازه راه یافته به لیگ برتر با 5 امتیاز در رده چهاردهم قرارداد و طلایی پوشان آبادان نیز با 4 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده بندی لیگ برتر واقع شده اند.

**دربی گیلان در هفته هفتم

تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و داماش گیلان در روز چهارشنبه 8 شهریور شهرآورد دیگری را رقم خواهند زد و هر دو تیم در هفته ششم متحمل شکست از حریفان خود شدند اما ملوانی ها با کسب 11 امتیاز از شش بازی اخیر خود جایگاه چهارم جدول رده بندی را با شرایطی نسبت به داماش که با 8 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی است به خود اختصاص داده است.

**نبرد قعرنشینان هم امتیاز

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته هفتم میهمان تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد بود و حسین فرکی سرمربی تیم میزبان در برابر مانوئل ژوزه پرتغالی در حالی حاضر می شود که هر دو توانسته اند از شش بازی خود در لیگ برتر تنها پنج امتیاز بدست آوردند اما خوزستانی ها به موجب تفاضل گل بیشتر نسبت به سرخپوشان پایتخت در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و پرسپولیسی ها نیز در جایگاه پانزدهم جدول شکنی گزیده اند.

**طلایی پوشان در برابر یکدیگر صف آرایی می کنند

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان میزبان فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود و ياران محمود یاوری برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول رده بندی به مصاف شاگردان کرانچار خواهند رفت ضمن اینکه فجر سپاسی شیراز هم اکنون با 11 امتیاز در رده سوم و شیرهای طلایی آسیا با 10 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

** دستگردی میزبان مربیان اصفهانی

تیم فوتبال نفت تهران با سرمربیگری منصور ابراهیم زاده در هفته هفتم و در ورزشگاه دستگردی میزبان ذوب آهن اصفهان با هداف رسول کربکندی خواهد بود البته در شش بازی اخیر نفتی ها عملکردی بهتر را با کسب 11 امتیاز و اسکان در رده دوم جدول رده بندی نسبت به ذوب آهنی که تنها توانسته سه امتیاز کسب کند را از خود نشان داده است.

** باد صبا به تبریز رسید

تیم فوتبال صبای قم میزان تراکتورسازی تبریز خواهد بود و این دیدار در حالی آغاز می شود که هر دو تیم اختلاف کمی با یکدیگر در جدول رده بندی دارند زیرا تراکتورسازی با 11 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی جای گرفته و صبای قم با کسب 10 امتیاز یک پله پایین تر از تبریزیها قرار دارند.

** رویارویی فلزها در آخرین دیدار هفته هفتم

تیم فولاد آلومینیوم هرمزگان با هدایت اکبر میثاقیان میزان مس کرمانی خواهد بود که ابراهیم قاسمپور را در راس کادر فنی خود مشاهده می کند و این در حالیست که تیم میهمان با کسب هفت امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و آلومینیوم با کسب چهار امتیاز جایگاه شانزدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

در پایان شایان ذکر است: در روز سه شنبه 7 شهریور سایپا و راه آهن در ساعت 19 برگزار می شود و در روز چهارشنبه 8 شهریور نیز پنج دیدار  نفت آبادان، داماش- ملوان، سپاهان- فجر، نفت تهران- ذوب آهن به صورت همزمان و در ساعت 19 آغاز می شود و با دیدار تراکتور سازی و صبای قم در ساعت 19:20 دقیقه ادامه می یابد و دیدار آلومینیوم و مس کرمان 19:30 پرونده هفته هفتم لیگ دوازدهم با دیدار فولاد و پرسپولیس در ساعت 20 بسته می شود./ق

گزارشی از ایمان مهدوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.