سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان ما به خوبی اهمیت سه امتیاز دیدار خارج از خانه با تراکتورسازی را می‌دانند و در دیدار این هفته فقط به پیروزی فکر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، حسین نجاتی اظهار داشت: صبای قم در عین ناباوری دیدار هفته ششم را به صنعت نفت آبادان باخت و برای جبران امتیازاتی که در آن مسابقه از دست دادیم باید تراکتور سازی تبریز را در خانه اش شکست بدهیم.
وی افزود: بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی باید بدون توجه به جایگاه تیم و بازی در زمین حریف تنها برای موفقیت و تثبیت جایگاه تیم در بالای جدول تلاش خود را به کار گیرند و با نمایش یک بازی فوق‌العاده توان و قدرت خود را برای موفقیت در لیگ امسال نشان بدهند.
وی با بیان اینکه بار دیگر با شکست تراکتورسازی تبریز مدعی می‌شویم، یادآور شد: بازیکنان تیم ما در شرایط مطلوب قرار دارند و با کسب سه امتیاز از دیدار در مقابل تراکتورسازی تبریز به دنبال بازسازی موقعیت خود در تعطیلات لیگ هستیم.
در هفتمین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 19 و 20 دقیقه چهارشنبه این هفته هشتم شهریور ماه، تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند./س
برچسب ها: قم ، بازی صبا ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.