سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی های تلفن همچنان ادامه دارد؛

اهالی خیابان پیروزی تا پایان پروژه امام علی (ع) منتظر باشند

قطعی های تلفن در محدوده پیروزی تا پایان پروژه اتوبان امام علی (ع) ادامه دارد و مردم هم موظف هستند صورتحساب تلفن قطعشان را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رسیدن پروژه اتوبان امام علی (ع) از دو ماه قبل به محدوده خیابان پیروزی مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به دنبال داشته است که یکی از آنها قطعی تلفن هاست که به دلیل انجام عملیات عمرانی و فعالیت لودر ها و بیل های مکانیکی بدون حضور ناظر مخابرات تلفن های مشترکان زیادی را برای مدت دو ماه قطع بود که برای ساکنین و کسبه مشکلات فراوانی در پی داشته است.
بر اساس این گزارش، قطع بودن تلفن ثابت علاوه بر تحمیل هزینه اضافه به دلیل استفاده از تلفن همراه و غیر قابل استفاده شدن دستگاه های کارت خوان دردسرهای فراوانی ساخته است.
نکته جالب توجه این است که با وجود قطعی طولانی مدت تلفن ثابت رقم قبض های مشترکان با دوره های قبل تفاوتی ندارد و با این که مکالمه موفق وجود نداشته مشترکان موظف به پرداخت هزینه هستند.
طالبی مدیر کل منطقه 3 مخابراتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه علارغم دادن وعده و وصل تلفن ظرف 72 ساعت تلفن ها همچنان قطع است این بار گفت: قطعی ها اجتناب ناپذیر است و تا زمانی که پروژه به انجام نرسد نمی توان شرایط را به حالت عادی برگرداند.
وی در خصوص اعتراض مردم به قبض هایشان گفت: کسانی که به قبض خود اعتراض دارند می توانند با مراجعه به مخابرات و دریافت پرینت مکالماتشان از صحت صورتحساب مطمئن شوند./ز
برچسب ها: قطع ، پیروزی ، بزرگراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.