سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت گردشگري اصفهان، در معرض ديد «غيرمتعهدها»

معاون سياسي امنيتي استانداري اصفهان گفت: حضور سران و هيئت هاي خارجي متضمن فرصت هاي مناسب اقتصادي و گردشگري در اصفهان است.

اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور سران و هيئت هاي كشورهاي عضو متعهدها در شهر اصفهان براي بازديد و گردشگري از اين استان افزود: برگزاري اين اجلاس فرصت مناب ديپلماتيك، سياسي، رسانه اي و اقتصادي است و مي توان قدرت و پتانسيل بالاي جمهوري اسلامي ايران را در تمامي حوزه ها در معرض نمايش جهانيان گذاشت.

وي ادامه داد: طبيعتا، برگزاري اجلاسي در چنين سطح و با اين ابعاد كه در تاريخ سياسي كشور ما بي سابقه است فرصت مغتنمي براي شناساندن توانمندي هاي اقتصادي كشورمان به شمار مي رود و همچنين سفر سران و هيئت هاي همراه به شهر اصفهان، مي تواند در مناسبات اقتصادي و رونق صنعت توريسم كشور با كشورهاي بازديدكننده تاثير به سزايي بگذارد.

براي برگزاري اين سفر و معرفي هرچه بهتر پتانسيل هاي استان در حوزه اقتصادي، گردشگري از مدت ها قبل دز استان ستادي در قالب كميته هاي مختلف تشكيل شده و به برنامه ريزي و سازماندهي پرداخته است، البته اصفهان با توجه به موقعيت گردشگري و تاريخي هميشه در صدر انتخاب مهمانان و گردشگران خارجي جمهوري اسلامي ايران بوده است.

وي با بيان اين مطلب كه با استفاده از تجربيات حضور و بازديد مقامات بلندپايه كشورها در سال هاي گذشته بهترين برنامه ريزي انجام شده است تا بتوان از تمامي ظرفيت ها براي پيشبرد اهداف برنامه ريزي شده از سوي مسئولان استان در جهت معرفي هرچه بهتر پايتخت گردشگري دنياي اسلام استفاده كرد.

اسماعيلي در پايان گفت: با توجه به برگزاري اجلاس و توجه رسانه هاي دنيا و اينكه جمهوري اسلامي ايران چند روزي در صدر اخبار و توجه جهانيان قرار خواهد داشت تلاش شده از فرصت سفر سران و هيئت هاي همراه به استان اصفهان استفاده گردد تا توانمندي اقتصادي و گردشگري استان به نحواحسن به معرض نمايش گذاشته شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.