مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران،گفت: خروج از استان تهران با آغاز تعطیلات پنج روزه تشدید می گیرد و ارائه خدمات شایسته به هموطنان نیازمند نگاهی ویژه‏ است.

محمد حسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: علاوه بر خروج جمع کثیری از اهالی پایتخت برای استفاده از گردشگری، شاهد حضور جمع کثیری از میهمانان خارجی در چارچوب برگزاری نشست سران جنبش عدم‏ تعهد نیز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بنابراین تورها و دفاتر مسافرتی استان تهران برای ارائه خدماتی شایسته به میهمانان خارجی تهران آماده هستند.

فراهانی اضافه کرد: به طور قطع حضور سران سایر کشورهای جهان فرصتی مغتنم برای نمایش تمدن اسلامی و ایرانی این مرز و بوم کهن شمرده می ‏شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه تمدن اسلامی ـ ایرانی به میهمانان خارجی نمایش داده می‏شود، افزود: 100 تور و دفتر مسافرتی از موج دوم سفرهای تابستانی در تهران پشتیبانی می ‏کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این مهم، کمیته گردشگری مجموعه اداره‏ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران کار خود را آغاز کرده است.

فراهانی اضافه کرد: مجموعه فعالیت ‏های این کارگروه تحت عنوان "موج دوم سفرهای تابستانی" در نخستین گام معرفی آثار و جاذبه‏ های گردشگری استان تهران را در دستور کار قرار داد./س

برچسب ها: خدمات ، هموطنان ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.