سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بازي حسن جوهرچي،جعفر دهقان و ميرطاهر مظلومي؛

"پلاگ" نگاهي متفاوت به تلاش مهندسان ايران زمين دارد

فيلم تلويزيون "پلاگ" به كارگرداني حسين تبريزي و تهيه‌كنندگي "مصطفي علمي فرد" نگاهي متفاوت به تلاش‌هايي افتخار آفرينانه مهندسين اين سرزمين دارد.

جعفر دهقان،بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:در اين فيلم تلويزيون بازيگراني چون "حسن جوهرچي"،"ميرطاهر مظلومي"،"شهرام ابراهيمي"،"اكبر دانيالي" و "مصطفي عبدالصمدي" به ايفاي نقش مي‌پردازند.
دهقان پيرامون نقش خود در اين تله فيلم گفت:در تله فيلم "پلاگ "نقش يكي از مهندسان را برعهده دارم كه با همكاري و تلاش ديگر مهندسان اين مرز و بوم افتخاري ملي را رقم مي‌زنند.
وي افزود:"پلاگ" برگرفته از يك داستان واقعي است و روايتگر آبگيري پيش از موعد سد كارون 4 در سال89 است كه اين آبگيري پيش از موعد سد، باعث بروز مشكلاتي مي‌شود.
وي ادامه داد:در"پلاگ" با تلاش و پشتكار بي‌وقفه مهندسان كشور مشكلات رخ داده حل شده به گونه‌اي كه در نهايت تلاش‌هاي آنان باعث افتخار آفريني براي اين مرز و بوم مي‌شود.
وي بيان كرد: فيلم تلويزيوني "پلاگ" به تهيه‌كنندگي مصطفي علمي فرد و نويسندگي "سيد امين حسينيون" توليد شده است و حسن سلطاني به عنوان تصويربرداري ،وحيد سلطاني مدير صدابرداري، محمد محمدي طراح صحنه و لباس، محمد عفراوي به عنوان مشاور كارگردان نيز در اين پروژه همكاري داشتند./ه
برچسب ها: پلاگ ، نگاهی ، متفاوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.