سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب مجدد اوباما به جنگ داخلي منجر مي شود !

" تام هيد" قاضي دادگاه منطقه «لاب باک» در تگزاس در مصاحبه با شبکه تلويزيوني فاکس نيوز گفت در صورت انتخاب مجدد اوباما براي رياست جمهوري آمريکا بايد براي احتمالات زيادي در اين کشور آماده شد.


به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  ، قاضي آمريکايي گفت انتخاب مجدد باراک اوباما براي رياست جمهوري اين کشور مي تواند به وقوع جنگ داخلي در آن منجر شود.
وي گفت در صورت وقوع چنين وضعي من آماده ام سلاح بدست بگيرم.
اين قاضي آمريکايي گفت باراک اوباما قصد دارد استقلال آمريکا را به سازمان ملل واگذار کند. اما سئوال اين است که زماني که استقلال آمريکا به سازمان ملل واگذار شود چه اتفاقي بوقوع خواهد پيوست؟ در آن صورت کنترل کشور هم به نيروهاي سازمان ملل واگذار خواهد شد و اين نيروها با دستور اوباما وارد عمل خواهند شد.
قاضي "تام هيد" در ادامه گفت من درباره بدترين سناريوهاي ممکن بعد از انتخاب مجدد اوباما در انتخابات رياست جمهوري آمريکا صحبت مي کنم.
وقوع ناآرامي هاي مدني، نافرماني مدني و جنگ داخلي سناريوهاي احتمالي هستند که در صورت پيروزي دوباره اوباما در انتخابات در آمريکا بوقوع خواهند پيوست. وي گفت من درباره برگزاري تظاهرات معترضان يا وقوع چند شورش و ناآرامي اجتماعي در آمريکا سخن نمي گويم بلکه درباره حادثه «کنکورد لکسينگتون» صحبت مي کنم که مردم در آن سلاح برداشتند و همديگر را هدف قرار دادند.
وي گفت من خود را براي پيوستن به مقاومت احتمالي که در آمريکا تشکيل خواهد شد آماده کرده ام.
اين قاضي آمريکايي همچنين از سياست باراک اوباما در خصوص افزايش ماليات به شدت انتقاد کرد.

برچسب ها: اوباما ، جنگ ، قاضی ، آمریکایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.