سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛

علي ضيا انتقادها را از سر حسادت خواند

سيد علي ضيا با عنوان حرف هاي دل خود در طول مدت اجراي خود در ماه عسل حرفها و نقدهاي وارده به برنامه را ازسر حسادت دانست و گفت: جامعه آماري نشان از رضايت كامل مردم از اين برنامه را مي دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در بيست وهشتمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در اين روزهاي عرفاني و لحظات نزديك افطار و در لحظه هاي ناب استجابت دعا مهمان خانه هاي روزه داران بود آخرين برنامه خود را با اجراي سيد علي ضيا از شبكه سه سيما به روي آنتن برد.
وسپس تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري در آخرين روز از برنامه ماه عسل طنين انداز شد.
بهمن عبادي (پدر چهارقلوها) و سميه زارع (مادر چهار قلوها)به همراه فرزندان خود امير مهدي، امير عرفان، امير كسري و حديثه از مهمانان بخش اول برنامه ماه عسل بودند.
بهمن عبادي (پدر چهار قلوها )با حضور در اين برنامه گفت: سال 1380ازدواج كرديم و به مدت 8سال بچه دار نمي شديم و بعد از درمان صاحب چهار فرزند شديم.
مجري برنامه بدليل حضور چهار قلوهاي حاضر در برنامه و شيطنت آن ها و دست زدن به دكور برنامه عنوان كرد: تمركزم از دست رفت.
در آيتم حافظان قرآن كريم علي قلعه نويان (دانشجوي مهندسي برق و الكترونيك و حافظ كل قرآن)مهمان اين بخش از برنامه بود.
دكتر ناصر قفلي (نيكوكار مدرسه ساز )به همراه همسرش رزماري (نيكوكار مدرسه ساز آلماني الاصل )از مهمانان بخش دوم برنامه ماه عسل بودند.
دكتر ناصر قفلي (نيكوكار مدرسه ساز )عنوان كرد:همسرم آلماني است و هر دو در يك شهر درس مي خوانديم كه بعد از پيشنهاد ازدواج شرايط من را پذيرفت و به دين اسلام مشرف شد.
وي افزود:در سفر به مشهد نزد علماي مشهد مسلمان شد البته پيش از اين خود همسرم مطالعاتي در مورد دين اسلام كرده بود و با ميل و علاقه خود مسلمان شد.
وي در خصوص مدرسه سازي اظهار داشت: داراي دو فرزند هستم و بعد از ازدواج آن ها و امكاناتي كه برايشان فراهم كردم به فكر ساخت بيمارستان بودم كه بعد از مشورت با برادرم به ساخت مدرسه مشغول شدم و در حال حاضر در حال ساخت استخر سر پوشيده براي نابينايان هستم.
رزماري (نيكوكار مدرسه ساز آلماني الاصل)با حضور در اين برنامه گفت: با همسرم در يك شهر درس مي خواندم و در بن آلمان با او آشنا شدم و پس از علاقه با او ازدواج كردم.
وي افزود: من خودم هم چندين مدرسه در شهرهاي مختلف ساخته ام.
سيد محمد موسوي (كارآفرين) غلام حسين عراقي (حافظ كل قرآن) سيد علي موسوي (شاعر معلول) از مهمانان بخش سوم برنامه ماه عسل بودند.
غلام حسين عراقي (حافظ كل قرآن )با حضور دوباره خود در اين برنامه گفت: دوست خوب من در زندگي پدر و مادرم هستند 21 سال از عمرم را وقت گذراني كردم و بعد از تصادف و فلج شدنم به حفظ قرآن پرداختم.
وي افزود: با حفظ قرآن حافظه ام بيشتر شد و قرآن من را دگرگون كرد و همچنين در رو حيه ام تاثير بسزايي داشت.
سيد محمد موسوي (كار آفرين )با حضور مجدد خود در اين برنامه گفت: سهم ما معلولان در جامعه كارگري نيست خداوند به ما حكم كرده كه در جامعه مديريت كنيم و در كارهاي پژوهشي سهم داشته باشيم.
علي ضيا هنگام صحبت كردن زبانش گرفت و خود عنوان كرد زبانم مي گيرد بالاخره خوب هم نمي شود.
سيد علي موسوي (شاعر معلول) با حضور مجدد خود در ماه عسل گفت: بعد از حضور در اين برنامه برايم ويلچر و يك لب تاپ خريداري كردند.
وي ادامه داد: كتاب شعرم دو ماه ديگر چاپ خواهد شد و مجري خطاب به او بعد از جاپ كتابت آن را به من حتما بده مهمان در پاسخ عنوان كرد ببينم حالا چي ميشه و ضيا در پاسخ خنديد.
علي ضيا در ادامه برنامه اظهار داشت: با كمال خضوع تشكر مي كنم از مردم خوب كشورم كه برنامه ماه عسل را كه با اجازه خدا شروع شده بود را ديدند و حمايت كردند و اين همه لطف مردم نشان از آن دارد كه برنامه ديده شده است.
ضيا ادامه داد: حرف ها و نقدهاي از سر حسادت و ندانستن عنوان شد كه متذكر شدند انتقادهايي به برنامه شده كه طي صحبت با علي اصغر پورمحمدي مدير شبكه سه وي عنوان كردند كه به هيچ وجه چنين مواردي و انتقاداتي نبوده و رضايت جامعه آماري بسيار بالاست.
وي تصريح كرد: برخي از سر حسادت يك سري مطالب و حرف هايي مي نويسند كه از جانب ما نبوده است.
وي بيان كرد: برنامه ماه عسل بدليل تلاش جمعي بسيار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
ضيا اظهار داشت: طبيعي است يك برنامه را عده اي دوست داشته و عده اي دوست نداشته باشند آن هايي كه دوستمان نداشتند خيلي دوستشان داريم و حواسمان به آن ها هست.
ضيا بعد از گفتن اين صحبتها عنوان كرد دردلم مي ماند اگراين حرفها را نمي گفتم.
اكبر رجبي (نيكوكار) مهمان بخش ديگر اين برنامه بود.
حامد زماني (خواننده تيتراژ پاياني برنامه ماه عسل )مهمان بخش پاياني ماه عسل بود.
حامد زماني (خواننده تيتراژ پاياني) با حضور در اين برنامه گفت: خيلي خوشحالم كه قبل از افطار با اين تيتراژ مهمان خانه هاي مردم بودم و اگر با اين آهنگ دلي تكان خورد من را هم دعا كنيد.
علي ضيا در لحظات انتهايي برنامه اظهار داشت: برنامه واقعا دارد تمام مي شود بيچاره دل من.
ودر پايان ضيا خطاب به مسولان عنوان كرد: ماه عسل برنامه اجتماعي بود و از مشكلات و معضلات مردم صحبت كرد مسولان براي مردمي كه تا اين اندازه خوب هستند تلاش كنيد لطفا به كسي برنخورد ولي مردمي كه تا اين اندازه دغدغه دارند و هواي اين سرزمين خود رادارند و به حكم همين مردم كسي حق ندارد نگاه بد به اين سرزمين كند بايد براي آنها بيش از پيش زحمت كشيده شود.
ضيا در خاتمه خاطرنشان كرد: دلم برايتان تنگ مي شود براي كساني كه به من ناسزا گفتند ناراحت شدند و از من خوششان نمي آمد و كساني كه دوستم دارند.
و سپس حامد زماني تيتراژ پاياني ماه عسل را در آخرين روز از برنامه ماه عسل طنين انداز كرد.
ماه عسل ويژه برنامه اي بود كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي و كيوان مدني به روي آنتن مي رفت./ي2
برچسب ها: علی ضیا ، ماه عسل ، شبکه سه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه
۲۲:۴۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۱
سلام دوستان اگه شماره هر بازیکن مجری و... دارید بزارینش
mohamad
۱۸:۴۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
با سلام
خواهشمندم شماره تماس یا ایمیلی ازآقای فرزاد عراقی برام پیدا کنید
با تشکر فراوان
حکیمه موسوی
۱۶:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
تو را به خدا شماره تلفن یاایمیلی از آقای مرادی عراقی برام
پیدا کنید
سعید
۱۰:۲۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
با سلام
می خواستم از شما دوستان بپرسم که آیا شماره تماسی از آقای علی موسوی ( که بصورت مادرزادی معلول بود ) و از میهمانان این برنامه بوده اند دارید ؟