سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دبيري فدراسيون شنا خبر داد؛

با حضرتي هيچ مشكلي نداريم

سرپرست دبيري فدراسيون شنا گفت: با مسئولان كنفدراسيون شناي آسيا رايزني مي كنيم.

محسن رضواني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به تغييرات بوجود آمده از در راس فدراسيون شنا و عدم برگزاري مجمع انتخاباتي ما همچنان در انتظار پاسخ مسئولان كنفدراسيون شناي آسيا هستيم.

وي گفت: ما در حال رايزني با كنفدراسيون شناي آسيا هستيم تا هرچه سريعتر تكليف فدراسيون شناي كشورمان مشخص شود. قرار است ظرف 10 روز آينده مسابقات واترپوي  زير 19 سال در قزاقستان برگزار شود با توجه به اين كه اين بازيها حكم انتخابي براي حضور در مسابقات جهاني در مجارستان را دارد به همين دليل اعزام واترپولوئيست ها به قزاقستان برايمان از اهميت زيادي برخوردار است.
به همين دليل اميدوارم مشكلي براي حضور ملي پوشان در اين رقابت ها وجود نداشته باشد.

رضواني افزود: با توجه به اين كه طي كردن مراحل اداري و دريافت رواديد زمان بر است به همين دليل بايد تكليف فدراسيون هر چه زودتر مشخص شود.

وي تصريح كرد: همچنين اميدواريم مجمع انتخابي فدراسيون شنا نيز هرچه زودتر برگزار شود تا ما بتوانيم با اجراي برنامه ها يك گام به جلو حركت كنيم.

سرپرست دبيري فدراسيون در خصوص رقابت هاي المپيك 2012 گفت: من پنج دوره به عنوان بازيكن در بازي هاي آسيايي حضور پيدا كردم اما سطح رقابت هاي المپيك كاملا متفاوت است.

رضواني اظهار داشت: در مسابقات المپيك لندن محمد بيداريان به عنوان تنها نماينده كشورمان حضور داشت و در حال حاضر هدايت شناگران بر عهده يواگ آلماني است و من خيلي علاقه مندم كه قهرمانان اين رشته كشورمان در كنار يواگ هدايت شناگران را بر عهده داشته باشند.

وي يادآور شد: ما هيچ مشكلي با محسن سميع زاده مربي تيم ملي نداريم. وي به دليل مشكلات شخصي مدتي از اين رشته به دور است./مح
برچسب ها: دلیل ، عزم ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.