دبير فدراسيون شنا گفت‌:‌از كسب نتايج ضعيف در مسابقات ليگ جهاني واهمه نداريم.


محسن رضواني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در پي برگزاري جلسه مشورتي واترپلو تصميم بر آن شد تا تيم ملي را به مسابقاتي اعزام كنيم كه به نفع ملي پوشان باشد و انگيزه آنها را نيز 2 چندان كند.
وي گفت: فروردين سال آينده مسابقات كاپ آسيا در كويت و ارديهشت سال آينده نيز مسابقات ليگ جهاني به ميزباني كشورهاي چين و ژاپن برگزار مي شود طبق تصميم كميته فني تصميم بر آن شد تا شرايطي را براي ملي پوشان فراهم كنيم كه باعث رشد و پيشرفت اين رشته شويم.
رضواني افزود: با توجه به فاصله اندك تا برگزاري اين مسابقات به همين دليل فراهم كردن شرايط اعزم تيم ملي و برطرف كردن مشكل خروج ملي پوشان زمان بر است و به همين دليل در نظر داريم تا تيم ملي را به كاپ كويت كه بازدهي بيشتري براي تيم ملي خواهد داشت اعزام كنيم.
* از كسب نتايج ضعيف واهمه نداريم!
وي تصريح كرد: البته برخي ها بر اين باورند كه با اعزام تيم ملي به مسابقات ليگ جهاني ملي پوشان نتايج قابل قبولي كسب نخواهند كرد كه اين ديدگاه نيز وجود دارد اما ما از كسب اين نتايج واهمه اي نداريم و در صورتيكه ملي پوشان در اين مدت به آمادگي كه مد نظرمان است برسند آنها را به مسابقات ليگ جهاني اعزام مي كنيم.
وي خاطر نشان كرد: برنامه كوتاه مدت ما حضور در مسابقات قهرماني آسيا است كه اين رقابت ها آبان سال آينده به ميزباني دوبي برگزار خواهد شد.
وي يادآور شد: هدف اصلي ما حضور قدرتمند در اين رقابت ها است به همين دليل از سال آينده برنامه هاي فشرده اي را براي موفقيت ملي پوشان در نظر گرفته ايم.
وي در خصوص برگزاري ليگ سال 91 گفت: با توجه به اينكه ليگ امسال ديرتر از موعد برگزار شد ما در نظر داريم تا ليگ سال آينده را پيش از آغاز ماه مبارك رمضان استارت بزنيم.
وي يادآور شد: در رقابت هاي ليگ برتر امسال امكام حضور تيم هايي كه استخر استاندارد در اختيار نداشتند وجود نداشت و نشان داديم ديگر حضور اين تيم ها در رقابت هاي ليگ برتر امكان پذير نيست.
وي تاكيد كرد: با توجه به اينكه اين قانون طي دوره هاي گذشته عملي نمي شد ما در نظر داريم در دوره بعدي اين رقابت ها نيز از حضور تيم هايي كه استخر استاندارد در اختيار ندارند جلوگيري كنيم.
وي اظهار داشت: همچنين افزايش تعداد تيم ها در بيست و دومين دوره اين پيكار ها بستگي به كيفيت مسابقات دارد و در صورتيكه شرايط يم ها مساعد باشد ليگ برتر را حتي با حضور 12 تيم برگزار خواهيم كرد و اميدواريم با بهبود شرايط مسابقات ليگ را در بهترين سطح برگزار كنيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار