سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميثاقيان : مسئولان كشور بايد به وضعيت زلزله زدگان رسيدگي كنند

سرمربي تيم آلومنيوم هرمزگان با حضور در سازمان انتقال خون و اهدا خون خود خواستار رسيدگي مسئولان كشور به وضعيت زلزله زدگان آذربايجان شرقي شد.

ميثاقيان سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، گفت: از زلزله آذربايجان شرقي بسيار شوكه و آزرده خاطر شدم و از دست دادن جمعي از هموطنان نيز بشدت من را متاثر كرد از آن جايي كه به مدت 2 سال در شهرداري تبريز فعال بودم لذا رابطه ي بسيار صميمي و دوستانه اي با آذري زبانمان داشتم لذا اين حادثه دردناك بيش از بيش مراتب ناراحتي من را فراهم كرده است .

وي ادامه داد: هر ايراني بايد در مصيبت هاي بزرگ كنار هموطن حادثه ديده ي خود باشد و در تمام سختي ها به مدد يكديگر بيايند و اين انتظار از هموطنان ايراني است كه با كمك هاي مادي و معنوي خود با حادثه ديدگان ابراز همدردي كنند.

ميثاقيان افزود: اهداء خون براي كمك به زلزله زدگان كوچك ترين كمك به هموطنان آذري زبان است كه در رسم ميهمان نوازي و معرفت بي نظير هستند و اميدوارم جامعه ورزش در جهت كمك به هموطنان آذري زبان اقدام موثري انجام دهند.

سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان افزود: علاوه بر مردم و جامعه ورزش كه بايد اقدامات موثري جهت كاهش مشكلات موجود زلزله زدگان صورت دهند مسئولان كشور نيز سهم بزرگ و عمده اي در جهت رفع معضلات و ابراز همدردي با زلزله زدگان دارند بنابراين به شدت خواهان رسيدگي مسئولان كشور به وضعيت زلزله زدگان هستم .

ميثاقيان تصريح كرد: زلزله زدگان شرايط سختي را سپري  مي كنند و اميدوارم با توجه مردم و مسئولان كشوري شرايط سخت و طاقت فرسايي براي مصيبت ديدگان قابل تحمل شود./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.