هفته سوم ليگ برتر فوتبال در حالي برگزارشد که فجر سپاسي از ديگر رقيبان پيشي گرفت و صدر جدول را تصاحب کرد.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازی بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن از ساعت 22:30 در حالی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است که کی روش سرمربی تیم ملی با حضور در ورزشگاه عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارد.
  بر اساس این گزارش این بازی تا پایان نیمه نخست بدون گل خاتمه یافت.
   غفار منش بازیگر صدا و سیما در جایگاه خبرنگاران حضور یافته است. 
 محسن ترکی داور مسابقه به سیاوش اکبرپور و امین منوچهری از استقلال و سینا عشوری از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.
  امین منوچهری در دقیقه 84 برای استقلال گلزنی کرد تا آبی‌پوشان به سه امتیاز برسند. این گل روی تعویض‌های قلعه‌نویی به ثمر رسید و میثم بائو با یک سانتر خوب منوچهری را در موقعیت گلزنی قرار داد. هواداران تیم استقلال پس از به ثمر رسیدن گل نخست تیمشان در نیمه دوم، علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.



  اما در ديگر ديدار هاي هفته سوم لیگ برتر فوتبال، 5 دیدار بطور همزمان از ساعت 22 آغاز شد و در پایان این نتایج بدست آمد: 
 *داماش گیلان در یک بازی پرگل توانست 5 بر 3 از سد تیم پیکان بگذرد. گل های این بازی را علیرضا جهانبخش دقایق 24 و 63، افشین چاووشی دقیقه 28، امین متوسل‌زاده دقیقه 50 و حسین ابراهیمی دقیقه 52 برای داماش و محمدرضا طهماسبی دقیقه 7 و دقیقه 94(پنالتی) و رضا معقولی دقیقه 69 برای پیکان به ثمررساندند.
 *فجرسپاسی مقابل نفت آبادان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. سیدمحمدرضا حسینی دقیقه 76 و محمدمهدی نظری دقیقه 82 برای فجر گلزنی کردند.




 *دیدار تیم های نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.


*فولاد خوزستان،سایپا را 2 بر صفر شکست داد مهدی نوری دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی و آرش افشین دقیقه 70 در این دیدار گلزنی کردند.
 *دیدار تیم های سپاهان اصفهان و راه‌آهن نیز با تساوی 2 بر 2 پایان یافت، مجتبی شیری دقایق 11 و 69 برای راه‌آهن و رادومیر جلاویچ دقیقه 32 و حسین پاشایی (گل به خودی) دقیقه 82 برای سپاهان گل های این بازی را به ثمر رساندند.
 واما مصاحبه هاي خواندني از ديدار هاي روز گذشته ليگ برتر فوتبال کشور :
 شکوری: بازیکنان آلومینیوم وقت کشی می کردند
بازیکن تیم نفت تهران گفت: بازیکنان آلومینیوم به همین یک امتیاز راضی بودند و وقت کشی می کردند. هادی شکوری مدافع تیم نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم آلومینیوم به کسب همینیک امتیاز راضی بودند، از همین رو مدام وقت کشی می کردند.


  وی تصریح کرد: مثل اینکه توی زمین نارنجک می انداختند چرا که بازیکنان تیم آلومینیوم پشت سر هم روی زمین می افتادند!   شکوری گفت: می توانستیماز موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم و 3 امتیاز بگیریم. موقعیت های خوبی از دست دادیم، اگر ابراهیم زاده اخراج نمیشد بهتر بازی می کردیم.
 رجب زاده: حقمان شکست نبود
 بازیکن تیم ذوب آهن گفت: بازی خوبی مقابل استقلال ارائه کردیم و حقمان شکست نبود. رجب زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در 25 دقیقه بازی از استقلال بهتر بودیم و حقمان شکست مقابل این تیم نبود.   وی تصریح کرد: این هفته خیلی از هفته گذشته بهتر بودیم، بطور حم در هفته های آینده بهتر هم می شویم.



 ابراهیم زاده: داور جوان بود و می خواست خودنمایی کند!
سرمربی تیم نفت تهران گفت: داور بازی ما مقابل آلومینیوم جوان بود و با رفتارش قصد خودنمایی داشت. منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: داوری بازی ما مقابل آلومینیوم هرمزگان خوب نبود، چرا که داور جوان بود و با تصمیماتش قصد داشت خودنمایی کند.



  وی تصریح کرد: من فقط اعتراض کردم و نباید اخراج می شدم،این مسئله سرنوشت تیم ما را تغییر داد.   ابراهیم زاده افزود: هفته بعد در آبادان بازی داریم، گرمای آنجا طاقت فرسا است و باید با آمادگی کامل راهی این مسابقات شویم تا به مشکلی برنخوریم.
 ال نعمه: میتوانیم نتایج سال قبل را تکرار کنیم
 بازیکن تیم نفت تهران گفت: سال گذشته نتایج خوبی در لیگ بدست آوردیم، امسال نیز تیم خوبی داریم و میتوانیم نتایح کذشته را تکرار کنیم. احمد ال نعمه بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی مقابل آلومینیوم بازی خوبی بود، البته هیجان زیادی نداشت.

   وی تصریح کرد: طی دو هفته قبل 4 امتیاز بدست آوردیم، در هفته های آینده بهتر میشویمو نتایج بهتری بدست می آوریم.   آل نعمه افزود: سال گذشته نتایج خوبی گرفتیم، بطور قطع امسال نیز با پتانسیل و انگیزهبالایی که داریم میتوانیم همچون سال قبل به نتایج مطلوبی دست یابیم./


 میثاقیان: در اخراج ابراهیم زاده دخیل نبودم!
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: ابراهیم زاده اعتراض کرد و داور وی را اخراج کرد، من در اخراج وی کاره ای نبودم. اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص بازی با نفت تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی بدی نبود و توانستیم بیرون از خانه یک امتیاز بگیریم.   وی که از کنار زمین با فریادهای خود بازیکنان آلومینیوم را راهنمایی می کرد، در این باره عنوان داشت: در هر دیداری توانایی این را داشتم که 180 دقیقه در کناز زمین فریاد زده و نکات لازم را به بازیکنان یادآور شوم، ولی در این بازی 90 دقیقه ای کم آورده و در دقایق پایانی روی نیمکت نشستم.   میثاقیان افزود: امیدوارم در آینده بتوانیم بازی های بهتری به نمایش بگداریم.   وی در مورد اخراج ابراهیم زاده سرمربی نفت تهران گفت: ابراهیم زاده اعتراض کرد و داور وی را اخراج کرد، من در اخراج وی کاره ای نبودم.



 برهانی: از تعویضم ناراحت نیستم
 بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: مهم موفقیت تیم است نه فرد، از همین رو از تعویضم ناراحت نیستم. آرش برهانی بازیکن تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:درست است که تعویض شدم ولی ناراحت نیستم چرا که مهم موفقیت تیم است نه فرد! و توانستیم به گل برسیم که این مسئله برایم اهمیت دشت.   وی تصریح کرد: کمی از دروازه دور هستم و سعی می کنم طی هفته های آینده عملکرد بهتری داشته باشم.
 رحمتی: ناجی استقلال نیستم
 دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: ناجی استقلال نیستم و فقط خواست خدا بود که بتوانم این توپ ها را بگیرم. سید مهدی رحمتی دروازهبان تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وظیفه دروازهبان این است که از ورود توپ به داخل دروازه جلوگیری کند و من نیز فقط به وظیفه خود عمل کردم.



   وی تصریح کرد: ناجی استقلال نیستم، تمامی اعضای تیم در کسب این پیروزی سهیم بودند. خواست خدا بود که بتوانم جلوی ضربات بازیکنان تیم ذوب آهن را بگیرم.   رحمتی افزود: امیدوارم بتوانیم در هفته های آینده نیز موفق بوده و دل هواداران را شاد کنیم.
 منوچهری: کری خوانی من با انصاری فر ادامه دارد!
 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کری خوانیم با انصاری فر برای گل زنی، همانند سال قبل ادامه دارد. امین منوچهری بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سال گذشته در سایپا برای گلزنی کری داشتیم، امسال نیز این رقابت ادامه خواهد داشت، البته من در استقلال وی در سایپا!   وی تصریح کرد:بدشانسی آوردم و یکی از توپ هایم به تیرک خورد، شاید می توانستم 2 گل برای استقلال به ثمر برسانم.   منوچهری افزود: وقتی دیدیم نمیتوانیم زمینی گل بزنیم، تاکتیک را تغییر داده و بر روی گل های هوایی برنامه ریزی کردیم.
عمران زاده: مستحق پیروزی بودیم
 
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتیم و مستحق پیروزی بودیم. حنیف عمران زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی مقابل ذوب آهن توانستیم بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خودمان به پایان برسانیم.




  وی تصریح کرد: بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم و مستحق برد بودیم، تیم استقلال تحت فشار بود، بطور حتم اگر کمی هوشمندانه تر بازی میکردیم میتوانستیم دومین گل را نیز به ثمر برسانیم.
 کربکندی: پا به پای استقلال بازی کردیم
 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بهتر از هفته قبل بودیم و پا به پای استقلال بازی کردیم. رسول کربکندی سرمربی تیم ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما نسبت به هفته پیش روند رو به رسدی داشت و بهتر از هفته قبل بودیم. 



 وی تصریح کرد: عملکرد بدی نداشتیم و پا به پای استقلال بازی کردیم، تیم استقلال از موقعیت های خود بهتر استفاده کرد و توانست به گل برسد، رحمتی نیز برای استقلال خیلی خوب بازی کرد.   کربکندی افزود: سه باخت دلیل بر سقوط به لیگ دسته پایین تر نیست، در هفته های آینده جبران خواهیم کرد 
 قلعه نویی: اجازه جدائي به کسي نمي دهم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روند رو به رشدی داشته است، از هفته پنجم استقلال واقعی را خواهید دید.



 امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از بازی نیمه دوم بازیکنان مقابل ذوب آهن راضی بودم، همانطور که قول داده بودم این هفته بهتر از هفته گذشته بودیم.   وی تصریح کرد: از هواداران تشکر میکنم که تا پایان بازی تیم را تشویق کردند.   قلعه نویی افزود: به زندی ، جباری و تمامی بازیکنان تیم نیاز دارم و اجازه نمی دهم هیچیک از تیم بروند.   وی گفت: استقلال روند رو به رشدی داشته است، بطور حتم از هفته پنجم استقلال واقعی را خواهید دید.

  جدول ليگ برتر تا پايان هفته سوم ليگ برتر 




تيم

بازي

برد

مساوي

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتياز

فجر

3

3

0

0

8

2

6

9

سپاهان

3

2

1

0

6

3

3

7

ملوان

3

2

1

0

6

3

3

7

صبا

3

2

0

1

7

4

3

6

استقلال

3

2

0

1

3

2

1

6

داماش

3

1

2

0

6

4

2

5

راه آهن

3

1

2

0

6

4

2

5

تراکتور

3

1

2

0

3

2

1

5

نفت

3

1

2

0

2

1

1

5

پرسپوليس

3

1

1

1

4

4

0

4

فولاد

3

1

1

1

4

4

0

4

سايپا

3

1

1

1

2

3

1-

4

آلمينيوم

3

0

2

1

0

1

1-

2

نفت آبادان

3

0

1

2

2

5

3 -

1

گهر

3

0

1

2

2

5

3 -

1

پيکان

3

0

1

2

4

10

6 -

1

مس

3

0

0

3

1

4

3 -

0

ذوب آهن

3

0

0

3

1

6

5-

0

  گلزنان ليگ برتر فوتبال


5 گل
جلال رافخائي ملوان

4 گل

مجتبي شيري راه آهن ميلاد نوري صبا

3 گل

مهدي نظري فجر

2 گل

 عليرضا جهانبخش و افشين چاوشي داماش رادومير دالوويچ سپاهان رامين رضائيان صبا محمد رضا طهماسبي پيکان /با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار