آلومینیوم هرمزگان در مصاف با فولاد خوزستان به تساوی یک یک رضایت داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس طلایی پوشان هرمزگان در دیدار هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور دیشب در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس شهر بندرعباس به نخستین گل لیگ برتر خود دست یافت و سومین تساوی این تیم نیز رقم خورد.

نیمه نخست این دیدار بدون اتفاق خاصی به پایان رسید.اما از ابتدای نیمه دوم دو تیم برای به ثمر رساندن گل روی دروازه یکدیگر فشار آوردند .

در دقیقه 47 عبدالله کرمی بازیکن تیم فولاد خوزستان توانست با ضربه سر دروازه آلومینیوم را باز کند.

اما برتری فولاد 3 دقیقه بیشتر دوام نیاورد و در دقیقه 50 رضا ناصحی روی اشتباه مدافع و دروازه بان تیم فولاد خوزستان توانست آلومینیوم را به گل تساوی برساند و اولین گل تاریخ لیگ برتر هرمزگان را به نام خود ثبت کند.

پس از آن دو تیم موقعیتهای گل زیادی داشتند اما توپی از خط دروازه ها رد نشد و بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی گفت:از روز قبل پیش بینی میکردیم که بازی سختی مقابل تیم با انگیزه آلومینیوم خواهیم داشت و تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

فرکی افزود:با توجه به فشار زیاد بازی و گرمای هوا مدافع ما تمرکزش را از دست داد و روی یک اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم.

وی افزود:اهل گله وشکایت نیستم اما شرایط دشواری قبل از برگزاری بازی داشتیم و برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شدیم.

فرکی گفت: اتوبوس بیرون از ورزشگاه توقف کرد و حدود 300 متر را پیاده تا رختکن طی کردیم. حتی رختکن هم شرایط مناسبی نداشت و هیچکدام از کولرهای آن روشن نبودند.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان هم دراین نشست خبری گفت: بازیکنان ما با انگیزه بازی کردند و مقابل تیم با تجربه فولاد خوزستان توانستیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

میثاقیان افزود:در واقع با موقعیتهای گلی که داشتیم باید برنده از زمین خارج میشدیم اما جوانی و کم تجربگی تیم ما مانع از به ثمر رسیدن گلهای بیشتر شد.

وی گفت:نباید عجله کرد و باید به این تیم جوان و با انگیزه فرصت داد.

اکبر میثاقیان با اشاره به شکسته شدن طلسم گل نزدن این تیم در لیگ برتر افزود: صحنه مشکوک به پنالتی در بازی اتفاق افتاد اما برای اینکه جریمه نشوم درباره این صحنه صحبتی نمیکنم.

با این تساوی تیم آلومینیوم هرمزگان 3 امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و تیم فولاد خوزستان هم با پنج امتیاز در مکان یازدهم ایستاد./س

برچسب ها: فوتبال ، تساوی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.