سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛

علي ضيا پديده‌اي كه پور‌محمدي را از المپيك بازداشت

علي اصغر پورمحمدي مدير شبكه سه سيما بنا به گفته مجري برنامه ماه عسل بدليل پديد‌ه‌اي به نام علي ضيا و كنترل او در اجراي اين برنامه از حضور در مسابقات المپيك بازماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته در بيست و سومين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه درساعات نزديك افطار و در لحظه هاي ناب عرفاني و معنوي مهمان خانه هاي روزه داران است با اجراي سيد علي ضيا از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.
سپس تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري به مانند روزهاي قبل طنين انداز شد.
در آيتم حافظان قرآن كريم سوده طهماسبي (حافظ كل قرآن و دندانپزشك و متخصص ارتودنسي و عضو هيات علمي دانشگاه شهيد بهشتي )مهمان اين بخش از ماه عسل بود.
خديجه دهقان (سرپرست خيريه آشيانه علي) اردشير حافظ القرآن (مربي خيريه نوباوگان مظفري) از مهمانان بخش اول برنامه ماه عسل بودند.
خديجه دهقان (سرپرست خيريه آشيانه علي)گفت: در زمان كودكي در هندوستان زندگي مي كردم و بعد همراه برادرم به ايران آمديم.
وي سوابق كاري خود را اينگونه عنوان كرد: بازنشسته وزارت آموزش و پرورش هستم و مديريت مهدكودك هاي منطقه 11 و جداسازي مهدكودك ها و آمادگي هاي اين منطقه را برعهده داشتم.
دهقان انگيزه خود را از ساخت موسسه خيريه آشيانه علي اينگونه بيان كرد: بعد از زلزله بم زماني كه به اين شهر رفتم با ديدن بچه هاي بي سرپرست و غمگين كه مدام گريه مي كردند قلبم به درد آمد.
وي در اين باره ادامه داد: به پيشنهاد خواهر زاده ام تصميم به نگهداري اين بچه ها گرفتم و از فرداي آن روز بعد از ورود به تهران با مبلغي كه خواهر زاده ام در اختيارم گذاشت خانه اي را براي سرپرستي  اين بچه ها اجاره كردم.
دهقان ادامه داد: با كمك مربيان بهزيستي و با سرپرستي 10كودك كار را شروع كردم و در حال حاضر سرپرستي 40بچه را در 3 مركز برعهده دارم.
مجري برنامه با توجه به اينكه موسسه آشيانه علي واقع در كرمان است، عنوان كرد: علي اصغر پور محمدي چون كرماني هستند هيچ دخالت و تاثيري در انتخاب مهمان امشب برنامه نداشتند.
ضيا ادامه داد: پور محمدي هم اكنون بايد در مسابقات المپك حضور داشته باشند اما به دلايلي چون ماه مبارك رمضان حجم كارها و پديد ه اي به نام ضيا، نرفتند تا من را كنترل كنند و افتتاحيه و اختتاميه المپيك را به خاطر من از دست دادند انشالله چهار سال ديگر با هم به المپيك مي رويم.
اردشير حافظ القرآن (مربي خيريه نوباوگان مظفري) در ادامه برنامه گفت: سرپرستي بچه هاي بي سرپرستي كه از طريق بهزيستي به ما معرفي مي شوند را به عهده داريم و اين بچه ها تحت نظر بهزيستي هم درس و هم كار مي كنند.
مجري برنامه در ادامه اظهار داشت: بعد از اينكه دلايل باز ماندن پورمحمدي را از المپيك عنوان كردم گفتند كه من بايد در پاراالمپيك شركت كنم.
رمضان كريمي (نيكوكار) امير حسين رستمي (نيكوكار ) از مهمانان بخش دوم ماه عسل بودند.
رمضان كريمي (نيكوكار) با حضور در اين برنامه گفت: بعد از پايان خدمت سربازي در جايي با حقوق 15 هزار تومان مشغول به كار شدم و روزي بعد از دعوا با صاحبكار خود بعد از رفتن به خانه تصميم گرفتم سر كار نروم ولي بعد از صحبت هاي پدر و مادرم دو باره سر كار رفتم.
وي تصريح كرد: بعد ازآن  روزي در مغازه نشسته بودم و از خدا خواستم يك تاجر موفق شوم بعد از آن 50درصد از درآمدم را براي رضاي خدا خرج خواهم كرد.
و ضيا ادامه داد: چرا عكس خودتان را روي محصولات برنج  خود چاپ مي كنيد اين كار را نكنيد اگر مايل بوديد عكس من را بزنيد.
 ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هرشب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي و كيوان مدني  به  روي آنتن مي رود./ي2
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
على
۰۳:۲۷ ۰۷ تير ۱۳۹۳
اجراى على ضياحرف نداره هرکس هم که خوشش نميادميتونه نبينه.
شادی
۱۸:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
هر کسی سبکی واسه خودش داره علیخانی هم نمیتونه نیمروز . گزینه2 و خوشا شیراز اجرا کنه؟؟؟؟!!!
لیلی
۱۵:۵۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
اجرای علی ضیایه سبک نودرصداوسیماست... واقعابرای سال اول عالی بود.چه قدراقای علیخانی روببینیم
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
فعلا که همه جا داریم علی ضیا رو می بینیم!
azam
۱۹:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
من حضور ایشونو توی ماه عسل یه شوخی مسخره می دونستم و می دونم.
متاسفم واسه صدا و سیمای مملکتم
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
موافقم شدید . فعلا هم که توی بیشتر شبکه ها هستش . نمی دونم چه فکری میکنه پیش خودش؟
رها
۰۷:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
اتفاقاً خیلی هم خوبه فقط تجربه کار جدی نداره من که از اجراش راضی ام
بصیر
۱۲:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
معلوم نیست این پشتش به کی گرمه و از کجا حمایت میشه . این هم یکی مثل فرزاد حسنی هست که فقط تنها هنرش پر روئی و پر گوییه .
نظری
۱۱:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
علی ضیا تو برنامه ماه عسل فقط و فقط داره پاچه خواری میکنه . اه اه