سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير كشور خبر داد

پيگيري لحظه به لحظه رئيس جمهور از وضعيت مناطق زلزله‌زده آذربايجان

وزير كشور از پيگيري لحظه به لحظه رئيس جمهور از وضعيت مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: رئيس قوه مجريه بر عملي‌شدن اقدامات لازم براي امدادرساني و بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي دارند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور مصطفي محمدنجار وزير كشور ظهر امروز(يكشنبه) در جلسه ستاد بحران آذربايجان شرقي در منطقه زلزله‌زده هريس گفت: رئيس جمهور براي دو برابرشدن كمك‌هاي بلاعوض به آسيب‌ديدگان نظر مساعد داشته و خواستار پيگيري اين موضوع براي عملي‌شدن اين درخواست شده است.

وي در ادامه افزود: رئيس جمهور دستورات ويژه و اختيارت لازم را براي تسريع در كمك به زلزله‌زدگان و بازسازي مناطق زلزله زده داده است.


وي اضافه كرد: رئيس جمهور در آخرين تماس‌هاي خود توجه به مسائل بهداشتي مناطق را يادآور شده و عنوان كرد كه مسائل بهداشتي براي پيشگيري از بروز حوادث ناشي از عدم رعايت اين مسئله بايد مورد توجه قرار گيرد.

نجار خواسته عمده رئيس جمهور را آغاز بازسازي عنوان كرد و گفت: در همين راستا فردا معاون اول رئيس جمهور و وزير اقتصاد و دارايي براي ارزيابي خسارات از نزديك و انجام اقدامات لازم براي تخصيص اعتبارات به مناطق زلزله زده اعزام مي‌شوند.

وزير كشور پيگيري مسئولان استاني در اجرايي و عملياتي‌شدن اين تصميمات را مهم دانست و گفت: اكنون زمان فرصت‌سوزي نيست و بايد سازماندهي و انجام سريع اقدامات عملي در دستور كار و برنامه باشد.

وي در عين حال وقوع اين حادثه را حكمت خداوند عنوان كرد و گفت: اين حادثه باعث شد تا افراد مرتبط با اين موضوع و كمك‌رساني به آسيب‌ديدگان شب قدري داشته باشند كه اجر آن نزد خداوند بسيار بالاتر از به جا آوردن شب قدر در اماكن متبركه است.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.