سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دريادار سياري:

با اعتقاد كامل و اعتماد به نفس بالا تا آخر ايستاده‌ايم

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: دشمن علي‌رغم همه فشارهايي كه در زمينه جنگ نرم مي‌آورد هرگز نخواهد توانست ما را از ارزش‌هاي دين و انقلابمان جدا كند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب الله سياري پس از حضور در جمع نمازگزاران و روزه داران آمادگاه ناوگان جنوب، ضمن تسليت  ايام سوگواري شهادت مولي‌الموحدين امام علي(ع) اظهار داشت: دشمن علي‌رغم همه فشارهايي كه در زمينه جنگ نرم مي‌آورد هرگز نخواهد توانست ما را از ارزش‌هاي دين و انقلابمان جدا كند پس دشمنان ما بدانند كه همه ما با اعتقاد كامل و اعتماد به نفس بالا تا آخر ايستاده‌ايم و در هر بستري كه فراهم باشد وظيفه شرعي خودمان را انجام مي‌دهيم.

وي با بيان لزوم اهميت ليالي مبارك قدر گفت: اگر ما و شما در هر جايي كه هستيم قدر اين شب‌ها را بدانيم و براي آن ارزش قائل شويم آثار آن تا پايين‌ترين رده و تا آن سربازي كه مشغول نگهباني در پاي توپ است سرايت مي‌كند و او هم به تنهايي در اين شب‌هاي بزرگ احياء مي‌گيرد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش در ادامه ضمن تشكر از سلسله مراتب فرماندهي آمادگاه ناوگان جنوب، سركشي فرماندهان و مسئولان از عوامل نگهباني و زيردستان را يك ارزش دانست و خاطرنشان كرد: اين آمادگاه علي‌رغم اينكه يك آمادگاه نوپا است ولي در زمره بهترين ناوگان‌هاست و در تمامي زمينه‌ها پيشرفت چشمگيري داشته است.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.