فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر نیروی دریایی توانسته در دورترین نقطه از آب‌های آزاد ورود پیدا کند به دلیل همت متخصصان صنعت دفاعی است.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، ‌‌امیر دریا‌دار حبیب‌الله سیاری‌ ‌در جمع کارکنان ستاد سازمان صنایع دریایی با اشاره به شکل‌گیری پشتوانه اصلی نیروی مقتدر دریایی در صنایع، اظهار داشت: حضور در دریاهای آزاد بر‌اساس تدابیر و انتظارات مقام عظمای ولایت صورت می‌گیرد که لازمه حضور مداوم و همیشگی در این عرصه ‌برخورداری از تجهیزات خاص‌ است.

دريادار سیاری با تقدیر از تلاش متخصصان صنایع دریایی وزارت دفاع‌ در ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروی دریایی ارتش برای حضور در آب‌های آزاد اظهار داشت: اگر نیروی دریایی توانسته در دورترین نقطه از آب‌های آزاد ورود پیدا کند به دلیل همت متخصصان صنعت دفاعی است که با ساخت تجهیزات مورد نیاز، ارتش را در انجام مأموریت‌های ابلاغی همراهی می‌کنند.

‌وی تلاش بیشتر متخصصان صنعت دفاعی به ویژه متخصصان سازمان صنایع ‌دریایی وزارت دفاع را در این عرصه خواستار شد و بر طراحی تجهیزات مورد نیاز بر‌اساس علم ‌روز تأکید کرد.

دريادار سیاری در پایان ضمن ابراز امیدواری جهت دستیابی به نیروی دریایی کاربردی‌تر در سایه تدابیر و توجهات مقام معظم رهبری(‌مدظله العالی‌) از هوشمندی بیشتر طراحان و متخصصین در ساخت تجهیزات نظامی تشکر و قدردانی کرد./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار