سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای سبز شهر هم برای برگزاری اجلاس آماده می شود

مدیر عامل پارک ها و فضاهای سبز شهرداري تهران گفت: برای برگزاری اجلاس سران هم سازمان پارک ها و فضای سبز مانند دیگر معاونت های خدمات شهری با تمام ظرفیت و توان فعالیت خود را آغاز کرده است.

مختاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: هر روز در کل شهر تهران فعالیت هایی برای بهسازی و ترمیم فضای سبز انجام میگیرد و با توجه به نزدیکی زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد این فعالیت ها در سطح گسترده تر انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه هر روز در تمام سطح مناطق 22 گانه گل کاری و ترمیم فضای سبز انجام می شود گفت: در طول مسیر حرکت مهمانان از فرودگاه نیز حتما اقدام به ترمیم و بازسازی و رفع نواقص انجام شده اقدام شده است.
وی خاطر نشان کرد: در حاشیه بزرگراه ها و در سطح شهر با تمام توان خود را به کار می بریم تا با سرعت و کیفیت فعالیت ها را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه در طول سال تلاش می کنیم تا کل فضای سبز تهران را با برنامه ریزی با بهترین کیفیت ساماندهی کنیم گفت: همانطور که در طول سال شهر را آراسته می کنیم برای برگزاری اجلاس هم از چندی قبل در دستور کار فضای سبز قرار گرفته و با سرعت و کیفیت در حال انجام است./ف
برچسب ها: طول ، شهر ، گل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.