نقطه نظرات شورایاران محلی در تغییرات نهایی که بر روی طرح تفصیلی جدید در حال اعمال است مد نظر قرار می گیرد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک ، مهندس محمدتقی میرشکاریان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک با حضور در جمع دبیران شورایاری های محلات 26 گانه شمال تهران با بیان خبر فوق اظهار داشت: طرح تفصیلی زیر بنای ضوابط طرح جامع شهر تهران است و به تفصیل وضعیت کاربری ، تراکم ، تعداد طبقات و نحوه استفاده از تک تک املاک شهر را تعیین می کند و آنچه در طرح تفصیلی نهایی ملاک عمل قرار می گیرد به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهد بود.
وی افزود: طرح تفصیلی جدید با بررسی پهنه های چهارگانه سکونتR، فعالیتS، مختلطM و فضای سبزG توسط کارشناسان مربوطه مورد بازنگری قرار گرفته و 60 مورد تغییرات لازم در آن پیشنهاد شده است .
میر شکاریان تصریح کرد: تغییرات در نظر گرفته شده شامل لکه هایی است که کاربری فضای سبز ندارند ولی ارزش تبدیل شدن به فضای سبز و پهنه G را دارند و یا حفظ آنها کمک به حفظ هویت تاریخی ، فرهنگی و گردشگری شمال تهران می کند .
وی با بیان اینکه در صورت تغییرات نهایی امکان تغییر و بازبینی مجدد وجود نخواهد داشت از دبیران شورایاری ها خواست در محله های مورد اشراف خود با بررسی دقیق پهنه های مذکور موارد مهم و تاثیر گذار محلی که نیاز به تغییر کاربری و پهنه تعریف شده دارند، شناسایی و به شهرداری اعلام نمایند تا در تغییرات نهایی، ثبت و درج شود .
گفتنی است در این جلسه پهنه های مشخص شده در طرح تفصیلی جدید بر روی نقشه با توجیه و توضیح صحیح برای شورایاران به نمایش گذاشته شد تا آنها با اشراف کامل نسبت به این طرح اجرایی ، پیشنهادات و نظرات خود را مطرح نمایند./ف
برچسب ها: شورایاران ، طرح ، تفصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.