سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با برگزاری مراسم اختتامیه؛

پرونده المپیک 2012 امشب بسته می شود

پرونده سی امین دوره بازی های المپیک تابستانی امشب با برگزاری مراسم اختتامیه بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ مراسم اختتامیه سی امین دوره بازی های المپیک تابستانی 2012 لندن امشب در استادیوم المپیک پارک لندن برگزار مي شود.

در این مراسم بوریس جانسون شهردار لندن پرچم المپیک را به ادواردو پائیس شهردار ریودوژانیرو میزبان سی و یکمین دوره بازی های المپیک تابستانی تحویل خواهد داد.

این مراسم جشن دستاوردهای ورزشکاران است و در این جشن میزبانی به شهر بعدی که این بار ریودوژانیرو 2016 است تقدیم می گردد و مشعل المپیک به علامت پایان بازی ها خاموش می گردد.

مراسم اختتامیه با نام " سمفونی موزیک انگلستان" نامیده می شود تا این حقیقت را که موزیک یکی از قوی ترین صادرات فرهنگی انگلیس در طول 50 سال است جشن گرفته شود.

این مراسم امشب 22 مرداد (12 آگوست 2012) ساعت 9 شب به وقت محلی(12:30) آغاز می گردد و بیش از 4100 نوازنده که 3500 نفر آن ها داوطلبان رده سنی بزرگسال و 380 نفر از آن ها بچه مدرسه ای هایی از 6 شهرک شرق لندن می باشند در آن هنر نمایی می کنند.

کمیته برگزاری با همکاری موفق ترین نوازندگان جهان مراسم اختتامیه را برگزار می نماید و ارکستر سمفونیک لندن برای ضبط موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک و پارالمپیک 2012 لندن منصوب شده اند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.