سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس خبري امروز تيم هاي ليگ برتري؛

دایی: شرایط ما با تراکتور نابرابر است

سرمربی تيم فوتبال راه آهن اظهار داشت: فردا در شرايط نابرابر در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف تيم تراکتورسازي می رویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایی در کنفرانس خبری امروز گفت: برای رویارویی با تراکتور محروم یا مصدوم نداریم و تمام سعی خود را به کار گرفته تا برنده از این بازی خارج شویم.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن افزود: ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم و مسلماً می توانیم در پایان فصل جزو یکی از پنج تیم بالای جدول باشیم.

وي ادامه داد: يک اردوي شش روزه در اردبيل داشتيم که روي حرکات تاکتيکي بازيکنان کار کرديم تا اعضاي تيم به آمادگي لازم دست يابند.

دايي خاطرنشان کرد: راه آهن پتانسیل بازيکن سازي براي تيم ملي کشورمان را دارد.

گفتني است، الويرا سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در نشست امروز حضور نداشت.

تارتار: مسئولان ما را حمايت کنند!

براساس این گزارش، سرمربي تيم گهر زاگرس در مورد بازی با پیکان گفت: بازی فردا در اصل یک بازی 3 امتیازی و برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

وی در ادامه در مورد مشکلات مالی باشگاه افزود: بازیکنان ما بازیکنان باغیرتی هستند که حتی بدون دریافت هیچ مبلغی از باشگاه بازي مي کنند و من به عنوان سرمربی این تیم از مسئولان خواهش می کنم که این تیم تازه به لیگ برتر آمده را حمایت کنند.

تارتار در مورد تیم پیکان گفت: این تیم جوانی هست و ما فیلم سه بازی گذشته این تیم را مرور کردیم و روی تمام نقاط قوت و ضعف این تیم کار کردیم.

وي در خصوص هواداران اين تيم گفت: هواداران ما کاملا احساسي هستند اميدوارم در بازي هاي آينده ما را حمايت کنند.

سرمربي تيم گهر در خصوص داوري اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتي که در سه بازي گذشته انجام داديم من فکر مي کنم فغاني بهترين گزينه براي قضاوت اين بازي است.

عليرضا محمد: در بازي فردا جبران مي کنيم

اين گزارش حاکي است، بازيکن تيم فوتبال گهر اظهار داشت:‌ بازي فردا يک بازي سه امتيازي است و ما در چند هفته گذشته در بازي با ملوان و راه آهن شش امتياز از دست داديم و تيم ما در اين بازي ها از داوري ضربه زيادي خورده است.

وي گفت: تيم گهر تازه به ليگ برتر وارد شده و فردا در مقابل پيکان يک بازي حساس داريم.

عبداله ويسي: هر دو تيم به سه امتياز نياز دارند

بر اساس اين گزارش، سرمربي تيم پيکان بيان داشت:‌ تيم پيمان آينده بسيار خوب و درخشاني دارد و به طور حتم اين تيم پديده اين فصل خواهد شد.

ويسي افزود: ما در اين بازي ميزبان هستيم و تمام بازيکنان سعي خود را مي کنند که ناکامي هاي هفته هاي گذشته را جبران کنند.

وي در مورد تماشاگران گهر افزود: اين تيم تماشاگران خوب و خونگرمي دارد و اميدوارم اتفاقاتي که در ورزشگاه در بازي با ملوان رخ داد در اين بازي تکرار نشود و هواداران هر تيم فقط تيم محبوب خودشان را تشويق کنند.

ويسي در خصوص سقوط يا صعود تيم پيکان اظهار داشت:‌ در ليگي که 35 هفته پيگيري مي شود نمي توان در هفته هاي آغازين در مورد هيچ تيم نظر بدهيم./مح

برچسب ها: دایی ، تراکتور ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.