تیم های فوتبال راه آهن شهر ری و تراكتورسازی تبریز كه در جدول رده بندی در همسایگی هم قرار دارند در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر، برای صعود در جدول رده بندی و پیشی گرفتن از هم، به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی استان این دو تیم كه با كسب یك برد و دو تساوی مقابل حریفان خود و داشتن شش امتیاز در رتبه های هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند در سه هفته گذشته از رقابت ها، عملكرد مشابهی داشته اند با این تفاوت كه خط حمله راه آهن عملكرد بهتری از خود نشان داده و بازی های خارج از خانه و حریفان این تیم در مقایسه با تراكتورسازی بیشتر و سخت تر بوده اند.

راه آهن كه نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دیرتر بسته شد و تمرینات آماده سازی و هماهنگی چندانی نداشت در مصاف با حریفانی همچون سپاهان و نفت خوش درخشید و در خانه این حریفان موفق به متوقف كردن آنها با نتایج دو بر دو و یك بر یك شد.

این تیم همچنین در تك بازی انجام داده در خانه با نتیجه سه بر یك گهر زاگرس را مغلوب خود ساخت تا شاگردان علی دایی امیدوارتر از گذشته و با روحیه ای مضاعف، برای مصاف با تراكتورسازی خود را آماده كنند.

اما در سوی دیگر تیم تراكتورسازی با هدایت تونی اولیویرا در سه بازی گذشته خود همانند راه آهن تنها در یك بازی صاحب برتری شده و مقابل مس كرمان به سختی و با نتیجه دو بر یك آن را در خانه شكست داد.

این تیم كه عنوان نایب قهرمانی فصل قبل را یدك می كشد در دو دیدار دیگر خود مقابل تیم های سایپای البرز و پیكان تهران با نتیجه مساوی متوقف شد تا با پنج امتیاز از سه بازی انجام شده در رتبه هشتم قرار گیرد.

دو تیم تراكتورسازی و راه آهن در رقابت های لیگ برتر تاكنون شش بار رو در روی هم قرار گرفته اند كه در چهار بازی تراكتورسازی صاحب برتری شده و دو بازی نیز به تساوی انجامیده است.

راه آهن تاكنون و در لیگ برتر نتوانسته تراكتورسازی را چه در خانه و چه در خارج از آن شكست دهد از این رو و در بازی این هفته تلاش خواهد كرد طمع شكست را به این تیم تبریزی بچشاند.

تراكتورسازی به ترتیب و در بازی رفت دور نهم در تبریز، بازی های رفت و برگشت دور دهم و بازی برگشت دور یازدهم در تهران موفق به شكست دادن راه آهن شده و با نتایج دو بر یك، یك بر صفر، سه بر یك و یك بر صفر از سد این تیم عبور كرده است.

تساوی این دو تیم نیز در بازی های برگشت در تهران در دور نهم و رفت در تبریز در دور یازدهم اتفاق افتاده كه به ترتیب با نتایج تساوی بدون گل و یك بر یك خاتمه یافت.

هفتمین مصاف دو تیم در لیگ برتر در حالی ساعت 22 روز دوشنبه این هفته در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود كه هر دو تیم با پنج امتیاز در رتبه های هفتم و هشتم جدول و در همسایگی هم قرار دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.