سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از انتخاب نشدن نماینده ایران در انتخابات هیأت رئیسه فیلا:

خطیب: برای رسیدن به کرسی های فیلا باید برنامه ریزی چند ساله داشت

سرپرست فدراسیون گفت: به طور حتم رسیدن به کرسی های فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) مستلزم برنامه ریزی چند ساله است که ما برای رسیدن به این مهم زمان کافی را در اختیار نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حجت اله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی  با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی از زمانی که  امیررضا خادم را بعنوان نامزد عضویت در هیئت رئیسه فیلا معرفی کرد رایزنی های فراوانی را برای حضور وی در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی بکار بست و در این مدت مذاکرات فراوانی  با مارتینتی رئیس فیلا انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا کیم عضو کمیته داوران فیلا به کشور ما سفر کرد و ما از رئیس فدراسیون کشتی ترکیه نیز برای این امر به کشور خود دعوت کردیم و بروشورهای تهیه شده به تمامی کشورهای عضو ارسال شد.

خطیب تصریح کرد: شهرانی از قطر برای عضویت در هیئت رئیسه فیلا چندین بار کاندید شده بود تا اینبار توانست عضو هیئت رئیسه شود و این جدا از هزینه های مالی زیادی است که وی برای این امر انجام داده بود.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را بکار بستیم در زمان مسئولیت من در فدراسیون جهانی ما جایگاهی در فیلا نداشتیم که حالا بخواهیم از دست بدهیم، اما مطمئنم می توانیم با توجه به روابط خوبی که در حال حاضر در فیلا کسب کرده ایم در دوره آینده انتخابات که دوسال آینده در ازبکستان برگزار می شود، صاحب این جایگاه شویم.

خطیب با اشاره به اینکه در زمانی که من مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفتم ما جایگاهی در فیلا نداشتیم و از آنزمان تنها 7 ماه گذشته است و در این مدت کوتاه نمی توان یک کار چند ساله و بلند مدت را انجام داد، خاطر نشان کرد: حضور یک ایرانی در هیئت رئیسه فیلا افتخار مجموعه فدراسیون کشتی و کشتی ایران محسوب می شود و ما بر همین اساس از هیچ کوششی فروگذارنکردیم اما حضور در هیئت رئیسه فیلا نیازمند زمان کافی و برخی ارتباطات دیگراست که تلاش می کنیم در انتخابات آینده این امرمحقق شود.

گفتنی است انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) برای انتخاب 6 عضو عصر دیروز (13 مردادماه ) در لندن برگزار شد و امیر رضا خادم تنها نماینده کشورمان در این انتخابات رای نیاورد.

در مرحله اول رای گیری 5 نفر از کشورهای آمریکا، صربستان، کره‌جنوبی، روسیه و قطر انتخاب شدند و برای انتخاب نفر ششم کار به دور دوم کشیده شد که نماینده قزاقستان انتخاب شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.