سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير علوم؛

در مباحث نظري و عملي اقتصاد مقاومتي ورود مي كنيم

معاون پژوهش و فناوري وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري گفت: با مطرح شدن موضوع اقتصاد مقاومتي ، در زمينه تعريف مفاهيم و بنيادهاي نظري اقتصاد مقاومتي و اجراي اين مفاهيم فعاليت خواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، محمد مهدي نژاد نوري با بيان اينکه همه بخش ها و دستگاه ها در اين زمينه مسئولند، افزود: مشارکت با دستگاه ها در اقدامات مناسب و ضروري در زمينه اقتصاد مقاومتي حوزه اي است که اين وزارتخانه مي تواند در آن فعال شود.
 
وي با تأکيد بر اجراي مفاهيم و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي در خود وزارت علوم نيز اضافه کرد: بايد مواردي چون راه هاي کاهش هزينه ها و افزايش کيفيت خدمات و فعاليت ها را بررسي کنيم .
 
معاون پژوهش و فناوري وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري همچنين گفت: اين وزارتخانه مي تواند با استفاده از توان تحقيقاتي خود در فضاي دانشگاهي و پژوهشگاه ها ، راه کارهاي عملي و مؤثري براي افق هاي کوتاه و بلند مدت کشورارائه کند.
 
مهدي نژاد نوري با اشاره به اينکه تدوين و تصويب طرح هاي کلان ملي با سخت گيري بيشتري ادامه دارد و متوقف نشده است، افزود: تاکنون 38 طرح کلان ملي تصويب ، اجراي آنها آغاز و کميته هاي راهبري آنها ايجاد شده است.
 
وي اضافه کرد: سهم بندي همکاران اجرايي اين طرح ها نيز صورت گرفته است و دستگاه هاي اجرايي با جديت کارها را پيگيري مي کنند. /عط
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.