سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارات سنگين نيروهاي سوري به تروريست ها

نيروهاي امنيتي سوريه در چارچوب عمليات هاي گسترده در مناطق مختلف اين كشور خسارات سنگيني به افراد مسلح و تروريست ها وارد کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الدنيا ؛  نيروهاي امنيتي سوريه از ورود يک گروه تروريستي که سعي داشت از لبنان وارد سوريه شود جلوگيري کرد. اين گروه از تروريست ها سعي داشت در منطقه ريف تلکلخ وارد سوريه شود که با مقاومت نيروهاي امنيتي سوريه مواجه شد. شماري از افراد اين گروه کشته و شماري نيز زخمي شدند.

نيروهاي امنيتي سوريه همچنين با گروه هاي تروريستي که از خودروهاي مجهز به دوشکا استفاده مي کردند و به قتل و خرابکاري و بستن راه ها در داره عزه و قبتان الجبل در ريف حلب مي پرداختند درگير شدند و خودروهاي آنها را منهدم کردند.

الدنيا همچنين به نقل از روزنامه گاردين انگليس اعلام کرد دهها تن از افراد مسلح از طريق مرزها وارد سوريه شده اند. بر همين اساس قاچاقچيان ترک مي گويند بسياري از اين افراد از کشورهاي حوزه خليج فارس، تونس، پاکستان، بنگلادش، قفقاز و ازبکستان هستند.

گاردين همچنين نوشت بيشتر گروه هايي که خود را مجاهد مي نامند از طرفداران القاعده و ايدئولوژي اين شبکه هستند و از طريق مرزهاي ترکيه وارد سوريه شده اند.

همچنين در ادامه تعقيب گروه هاي تروريستي در حلب خسارات سنگيني که در آنجا به تروريست ها وارد شده است و مقادير زيادي سلاح و مهمات از آنها به دست آمده و مصادره شده است.

خبرنگار الدنيا گزارش داد نيروهاي امنيتي اين کشور گروهي از تروريست ها را که در منطقه الجميليه اقدام به ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم مي کردند تحت تعقيب قرار دادند و يازده تن از آنان را به قتل رساندند. نيروهاي امنيتي شش فرد مسلح ديگر را نيز در جريان تعقيب آنها در ميدان الجابري به قتل رساندند.

گفتني است  يکصد و سي و سه نفر از فريب خوردگاني که در حوادث اخير سوريه دست داشتند و دستان آنها به خون مردم سوريه آغشته نيست خود را دراستان هاي مختلف اين کشور از جمله دمشق، ريف دمشق، حمص و ادلب تسليم نيروهاي امنيتي کردند و پس از دادن تعهد مبني بر عدم بازگشت به انجام اقدامات خرابکارانه و حمل سلاح و اقداماتي که به امنيت سوريه لطمه وارد مي کند آزاد شدند.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، خسارت ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.