سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛

فاز مطالعاتی جت 100 تا 150 نفر با موفقیت به اتمام رسید

فاز مطالعاتی جت 100 تا 150 نفره که یکی از 38 طرح کلان ملی بوده هم اکنون با موفقیت به اتمام رسیده است.

محمد مهدی نژاد نوری معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در خصوص بحث 38 طرح کلان ملی هم اکنون کمیته راهبردی آن با حضور کارفرمایان و مشارکت کنندگان شکل گرفته که البته تحولات فرهنگی زیادی در این 38 طرح کلان ملی شکل گرفته است.
 
وی افزود: هم اکنون با موفقیت فاز مطالعاتی جت 100 تا 150 نفر به اتمام رسیده است.
مهدی نژاد تصریح کرد: همچنین طی نامه ای با امضای رهبر رئیس دانشگاه تهران، جبل عاملی رئیس دانشگاه علم و صنعت، رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر، روستا آزاد رئیس دانشگاه شریف، همدانی گلشنی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، قاسمی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی از رئیس جمهور برای ارائه بودجه در خصوص طرح های کلان ملی تشکر و قدردانی شد.
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین در این نامه ردیفی برای لایحه تامین بودجه در خصوص 38 طرح کلان ملی درخواست شده است.
 
** توسعه مفاهیم و بنیادهای نظری یکی از محورهای فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی است
 
مهدی نژاد نوری در ادامه در خصوص بحث اقتصادی مقاومتی که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است در چند محور فعال شده است.
 
وی افزود: بررسی توسعه مفاهیم و بنیادهای نظری این موضوع، بررسی فعالیت های موثر اساتید و دانشجویان بر اساس توان علمی و تحقیقاتی در افق کوتاه مدت و بلند مدت، اجرای این مفاهیم با توجه به فرهنگ مقاومت و مشارکتی که باید با کلیه دستگاه ها در این زمینه داشته باشیم از جمله محورهایی است که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.