سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان مطرح کرد

سران قوا براي رفع موانع موجود به پتانسيل دانشگاه توجه کنند

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به اينکه دشمنان هر گاه بخواهند کاري کنند فعاليتشان را روي دانشگاه متمرکز مي‌کنند، سران قواي مجريه و مقننه از قشر دانشجو غافل شده‌اند.

علي صالحي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با توجه به اينکه رهبر معظم انقلاب هر ساله ديداري با دانشجويان دارند و پاي صحبت دانشجويان مي‌نشينند چرا سران قواي مجريه و مقننه جلسه‌اي براي ديدار با دانشجويان ترتيب نمي‌دهند، اظهارداشت: خوشبختانه پس از گذشت سه سال از دولت دهم، وزير علوم اقدام به برگزاري جلسات خصوصي با تشکل‌هاي دانشجويي کرده است که کار اين پسنديده‌اي است.

وي اضافه کرد: مقام معظم رهبري بارها بر نقش دانشگاه‌ها در عرصه‌هاي اقتصادي و سياسي کشور تاکيد کرده‌اند که بحث پيوند صنعت و دانشگاه از آن جمله است.

مسئول بسيج دانشگاه اصفهان تصريح کرد: مقام معظم رهبري طي ديدار اخيرشان با سران نظام، بحث اقتصاد مقاومتي را مطرح کردند و در ميان صحبت‌هاي خود به شرکت هاي دانش‌بنيان تاکيد کردند که اين شرکت‌هاي دانش‌بنيان از داخل دانشگاه‌ها و با حضور نخبگان دانشگاهي شکل مي‌گيرد.

صالحي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب قشر دانشگاهي را حلال بسياري از مشکلات جامعه مي‌دانند، تصريح کرد: متاسفانه سران قوا که خود روزي دانشجو بودند، حاضر نيستند با قشر دانشگاهي جلساتي را بگذارند.

صالحي در پايان با اشاره به سخنان امام خميني(ره) خاطرنشان کرد: ايشان دانشگاه را مبدا تحولات مي‌دانستند کما اينکه دشمنان نيز هرگاه بخواهند کاري کنند، فعاليتشان را روي قشر دانشجو متمرکز مي کنند تا فضاي جامعه را ملتهب کنند؛ اما سران قوا اين سخنان گران‌بهاي حضرت امام را ناديده گرفته‌اند.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: بسیج ، سران ، قوا ، دانشگاه ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.