سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلاح الدين حلب هم از کنترل تروريستها خارج شد

با وجود درگيريهاي شديد در شهر حلب ، ارتش سوريه موفق شد در برخي از مناطق ضربات سنگيني به تروريست ها وارد کرده و منطقه صلاح الدين را به کنترل خود در آورد .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه العالم ؛‌ تروريست هاي مسلح طي ساعات گذشته با نفوذ به برخي مناطق شهر حلب اقدام به تخريب خانه ها و کوچاندن اجباري ساکنان آن کردند اما ارتش سوريه توانست در مناطقي همچون البرقوم خسارات و تلفات سنگيني به آنها وارد کند و به گفته خبرنگاران مستقر در شهر حلب تعقيب خانه به خانه تروريست ها در برخي از مناطق همچنان ادامه دارد، با اين حال ارتش سوريه موفق شد در عملياتي سنگين و درگيري شديد چند ساعته با تروريست ها که به انواع سلاحهاي مدرن مجهز هستند منطقه صلاح الدين را از وجود آنها پاکسازي کند و اين منطقه را به کنترل خود درآورد.

ارتش سوريه همچنين موفق شد در منطقه بستان الزهره حلب شماري از تروريست ها را  که از کشورهاي عربي و غير عربي هستند به اسارت خود در آورد و سلاح و خودرهاي آنها را که به انواع تيربارها مجهز بود به غنيمت بگيرد.


اين در حاليست که ارتش سوريه با يک گروه تروريستي در منطقه الفيلات حلب که قصد داشت به يکي از گذرگاهها حمله کند درگير شد ،در اين درگيري پنج تروريست کشته شدند و دو نفر به اسارت ارتش سوريه در آمدند.

در حالي که تعقيب تروريست ها در مناطق  العشاره ، باب الحديد، الجوزه ، نادي الضباط و الشيخ ياسين شهر حلب همچنان ادامه  دارد ، نظاميان سوري توانستند بر بخش هاي زيادي از محله السکري که يکي از مناطق پرجمعيت شهر حلب است تسلط يابند.

همچنين نيروهاي ارتش سوريه چهار دستگاه خوردو افراد مسلح مجهز به مسلسل را منهدم و همه سرنشينان آن را کشته يا زخمي کردند.

برچسب ها: سوریه ، حلب ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.