سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطه اسرائيل برآمريكا رامني را به تل آويو كشاند

استاد دانشكده رسانه در دانشگاه قدس ، ديدار " ميت رامني" نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريكا از تل آويو را تلاشي براي جلب نظر رژيم صهيونيستي و بيانگر نفوذ و تاثيرگذاري لابي صهيونيستي بر عرصه سياسي واشنگتن دانست.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبكه خبري العالم ؛ "احمد رفيق عوض" در گفت و گو با این شبکه اظهار داشت : در پي داغ شدن بازار انتخابات رياست جمهوري آمريكا، رامني نامزد جمهوريخواهان عزم تل آويو كرد زيرا ميان نامزدهاي انتخاباتي آمريكايي بر سر جلب رضايت اسراييل رقابت وجود دارد.
 
ياد آور مي شود كه ميت رامني رقيب جمهوري خواه باراك اوباما در انتخابات رياست جمهوري آمريكا آخرين ساعات روز شنبه وارد اسراييل شد.
 
وي افزود: سياست خارجي آمريكا در منطقه عربي و اسلامي همواره در راستاي ديدگاه هاي اسرائيلي و يهودي پي ريزي مي شود و گروه هاي فشار و لابي هاي صهيونيستي يهودي در آمريكا با قدرت تمام در اين مجال فعاليت مي كنند.
 
استاد دانشكده رسانه در دانشگاه قدس، همگرايي منافع اسرائيل و سياست خارجي آمريكا را به مثابه فاجعه اي براي فلسطيني ها و به طور كلي همه عرب ها دانست و از رهبران فلسطيني خواست از ملاقات با رامني خودداري كنند زيرا سفر او به فلسطين اشغالي پيام آور اهميت بخشيدن وي به اسرائيل است.
 
استاد دانشكده رسانه در دانشگاه قدس، خاطر نشان كرد: دولت آمريكا در شرايط كنوني قادر نيست هيچ اقدامي در منطقه انجام دهد و به خوبي مي داند كه منطقه در حالت بحران به سر مي برد و هرگونه جنگ مي تواند به جنگي جهاني تبديل شود.
 
وي گفت: از آن گذشته غرب نيز گرفتار بحران كشنده اقتصادي است كه تا امروز نتوانسته است از آن جان به سلامت ببرد.
برچسب ها: رامنی ، اسرائیل ، تل آویو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.