سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسي در مرکز بین المللی رادیو – تلویزیونی المپیک:

عباسی از IBC بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز بین المللی رادیو – تلویزیونی بازی های المپیک 2012 لندن از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، عباسی و هیات همراه دیشب با استقبال مسئولان  IBC در مرکز بین المللی رادیو – تلویزیونی حضور یافت و توسط مدیران این مرکز در جریان چگونگی فعالیت ها در این بخش از مرکز رسانه ای بازیها قرار گرفت.

 در این بازدید متخصصین مستقر در قسمت های مختلف مرکز بین المللی رادیو – تلویزیونی المپیک 2012 درباره آخرین فن آوری های به کار گرفته شده در تصویربرداری و پخش تلویزیونی بازیها توضیحاتی ارائه کردد.

همچنین عباسی با حضور در دفتر مرکزی رسانه ای بازیهای المپیک 2020 توکیو، مستقر در IBC، از پروژه بزرگ و بسیار پیشرفه ای که قرار است در تصویربرداری و پخش تلویزیونی دوره بعدی بازیهای المپیک در کشور ژاپن از آن بهره گیری شود بازدید کرد و از طریق مسئولین اجرایی این طرح عظیم، با ویژه گی های آن آشنا شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بازدید خود  از مرکز بین المللی رادیو – تلویزیونی بازیهای المپیک 2012 لندن در مرکز تلویزیونی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در IBC حضور یافت و ضمن دیدار با کارکنان این دفتر، از نزدیک در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.

عباسی در پایان، به عنوان میهمان در استودیوی ویژه برنامه ی المپیک شبکه 3 سیما که در زمان برگزاری بازیها هرشب بطور زنده از لندن بروی آنتن می رود، حضور یافت.

گفتنی است عباسی که پنجشنبه ( 5 مرداد) وارد لندن شد امروز ( یکشنبه 8 مرداد ) لندن را به مقصد تهران ترک می کند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.