سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

مثل کشورهای توسعه یافته مصصم به اجرای پزشک خانواده هستیم

از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون رفاه اجتماعی وي که از ابتدای روی کار آمدن همراه و پشتیبان ما بودند و در تنظیم و اجرایی شدن نسخ 01 و 02 تلاش چشمگیری کردند قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر مرضیه وحید دستجردی در مراسم آغاز به کار برنامه پزشک خانواده شهری در این استان گفت: برنامه پزشک خانواده ضامن اجرای عدالت در سلامت است و هر کس در اجرایی شدن این برنامه دخالت دارد نزد خدا ماجور است.

وی افزود: خوشحالیم که در دقایق ابتدایی اذان و افطار در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان برنامه پزشک خانواده شهری را در استان مازندران افتتاح می کنیم.

وزیر بهداشت اظهار داشت: از حمایت های ویژه استاندار مازندران و فرمانداران و کلیه مقامات محلی استان نیز از این برنامه قدردانی می کنم.

وی گفت: هر چند تا پزشک حصوصی که برای شرکت در این برنامه ثبت نام  کنند مشکلی نداریم و آن ها را می پذیریم.

دکتر دستجردی ادامه داد: پزشکانی هم که در فامیل و خویشاوندان وجود دارند می توانند برای پوشش فامیل خود در این طرح ثبت نام کرده و پزشک خانواده خویشاوندان خود باشند.

وی با اشاره به برطرف شدن چالش های نسخه 01 پزشک خانواده در نسخه 02 این برنامه گفت: پزشک خانواده در 50 کشور توسعه یافته دنیا اجرایی شده و رضایت مردم را در پی داشته است بنابراین ما هم مصصم به اجرایی آن هستیم و اگر هم اشکالاتی در نسخه 02 وجود داشته باشد می توان در نسخ بعدی آن ها را اصلاح کرد.

وی در خاتمه از پشتیبانی های ویژه رییس جمهور نیز از برنامه پزشک خانواده قدردانی کرد.

گفتنی است مراسم افتتاح همزمان برنامه پزشک خانواده شهری در 16 شهرستان استان مازندران شب گذشته با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونان این وزارتخانه ها، امام جمعه ساری، استاندار مازندران، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مقامات محلی استان، روسای دانشگاه های علوم پزشکی ساری و بابل و معاونان این دانشگاه ها و جمعی از مردم استان مازندران در سالن مصباح دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد./ح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.