رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ‌در طرح پزشکی خانواده، 29 درصد از جمعیت استان مازندران، پزشک خود را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، محمدمهدی ناصحی در مراسم افتتاحیه طرح پزشک خانواده در مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی پیامبر اعظم (ص)که با حضور وزیر بهداشت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود ‌پزشک خانواده، یکی از برنامه‌های مهم ملی عدالت محورانه است که در دولت دهم پایه‌گذاری شد.

وی ادامه داد: ‌این برنامه، جزء آرزوهای همه آحاد ملت ایران بوده که با اجرای آن، خدمات سلامت و درمان به اوج خود رسیده و ارتقا یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته 35 میلیارد تومان برای خدمات درمانی روستایی پرداخت شد، افزود: در برنامه پزشک خانواده، 93 درصد از جمعیت مازندران سرشماری شدند.

ناصحی با بیان اینکه 76 درصد از داده‌های جمعیت سرشماری، وارد سامانه شدند، گفت:‌ ویزیت پایه که مهم‌ترین کار این طرح است، در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه پزشکی استقبال خوبی از اجرای این طرح داشته است، متذکر شد:‌ با وجود دغدغه‌هایی که در این زمینه داشتند اما همکاری به خوبی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد:‌ 3 هزار و 200 نفر از پزشکان در این طرح ثبت نام کردند و جامعه پزشکی با وجود دغدغه‌هایی که در نحوه پرداخت‌ها داشتند اما در این طرح عدالت‌محورانه وارد شدند.

وی با بیان اینکه ‌در طرح پزشکی خانواده، 29 درصد از جمعیت استان، پزشک خود را انتخاب کردند، یادآور شد:‌ آماده اجرای فازهای بعدی این طرح هستیم./س

برچسب ها: انتخاب ، مردم ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.