وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجهی که رئیس جمهور به طرح پزشک خانواده داشت بنا شد دو وزارتخانه بهداشت و رفاه این کار را در مدت دو سال به اتمام برسانند و بنا داریم این را زودتر از موعد مقرر اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، عبدالرضا شیخ الاسلامی در مراسم افتتاح پزشک خانواده شهری مازندران افزود شاهد اجرای یک طرح ملی و تحولی در مازندران هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همه دولت‌ها یکی از دغدغه های اصلی آنها، برقراری رفاه در سطح جامعه است و دولت نهم و دهم این معنا را به صورت ویژه داشته و تامین مسکن به عنوان مسئله اصلی رفاه در کشور مطرح بود.

شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه موضوع مهم تامین اجتماعی در همه کشورهای دنیا و کشور ما از موضوع‌های محوری است که در بحث رفاه مطرح است، تصریح کرد: موضوع بهداشت و درمان از موضوع‌های موثر در این بخش است.

این مسئول عنوان کرد: وزارت کار در موضوع مهم تامین اجتماعی و برقراری سلامت نقش موثر و مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث تامین اجتماعی موضوع بیمه‌های اجتماعی و درمانی و حمایت‌های اجتماعی مطرح است که در دولت نهم و دهم اقدام‌های قابل توجهی در این باره به عمل آمده و در بخش سلامت هم تلاش داریم نقش خود را به شایستگی ایفا کنیم.

شیخ الاسلامی گفت: طرح پزشک خانواده از تکالیف مندرج در قانون برنامه است که دولت موظف بود تا سال پنجم این برنامه را در سراسر کشور اجرا کند.

این مسئول متذکر شد: با توجه خاصی که رئیس جمهور به این موضوع داشت بنا شد دو وزارتخانه این کار را در مدت دو سال به اتمام برسانند و بنا داریم این را زودتر از دو سال مقرر و قبل از پایان دولت دهم در سراسر کشور اجرا کنیم.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم این طرح با قوت و سرعت به نقطه نهایی برسد، تصریح کرد: بانیان کار با قوت کار را اجرا کرده و مشکلاتی که در حین کار به وجود می آید به سرعت اطلاع داده و چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است این طرح در ابتدا با مشکلاتی مواجه باشد و اقدام به موقع می‌تواند کمک کند این طرح به صورت کامل اجرا شود، متذکر شد: از مردم تقاضا داریم با مشارکت جدی در این طرح، کمک‌کار مسئولان در اجرای طرح باشند و شاهد جامعه‌ای باشیم که از سطح سلامت جسمی و روانی برخوردار است.

این مسئول با درخواست از نمایندگان مجلس اذعان داشت: نمایندگان در اجرای طرح پزشک خانواده همکاری مناسبی با ما داشته باشند./س


برچسب ها: اجرای ، موعد ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.