سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف هزينه هاي زائد با اتصال شبكه هاي مصرف

اتصال شبكه تعاوني هاي مصرف باعث حذف هزينه هاي زائد و كاهش زمان در كشور مي شود.

ماشاالله عظيمي مديرعامل بانك توسعه تعاون در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطالب فوق افزود: 6 هزار تعاوني مصرف در كشور وجود دارد كه در صورت قرار گرفتن در چرخه بانكداري الكترونيك قابليت استفاده از ظرفيت هاي يكديگر را خواهند داشت.
وي ادامه داد: استفاده از روش هاي نوين از جمله كارت و... موجب كاهش زمان و افزايش خريد غيرحضوري مي شود و با افزايش ظرفيت هاي تعاوني ها و برندسازي به شبكه مصرف كشور خدمت خواهيم كرد.
عظيمي تاكيد كرد:‌ با اتصال به شبكه هاي مصرف، نيازهاي تعاوني ها بسيار سريع برطرف و هزينه هاي زائد كاهش مي يابد و همچنين يكي از معضلات آنان كه موجودي كالا است با اتصال به يكديگر رفع و ديگر نيازي به داشتن انبارداري كاذب نخواهد بود.
وي اضافه كرد: سردخانه هاي تعاوني هاي مصرف كشور ظرفيت بي نظيري دارد كه با شبكه هاي هميار، باز مهندسي ظرفيت هاي موجود، برندسازي و ايجاد شبكه اجتماعي براي بازار مصرف به وجود مي آيد.
عظيمي افزود: در صورتي كه تعاوني هاي مصرف به صورت زنجيره اي (هميار) در بيايند بانك توسعه تعاون تسهيلات آساني در اختيارشان قرار مي دهد و در اين خصوص بانك هاي ديگر را هم به مشاركت مي طلبد.
وي ادامه داد: نابساماني در تعاوني ناشي از بي توجهي به بخش تعاون در كشوراست و هم اكنون شبكه توزيع تعاون به طور جدي در كشور احساس مي شود كه نيازمند عزم مسئولان براي تقويت اين شبكه مي شود.
وي خاطرنشان كرد: در شهرستان ها با هزينه اي بالغ بر 40 ميليون مي توان فروشگاه مطلوب و متنوع داير كرد و با افزايش ظرفيت هاي تعاوني ها، مصرف كننده از نظر كيفيت، قيمت، بسته بندي در شرايط انتخاب قرار خواهد گرفت./ک
برچسب ها: هزینه ، اتصال ، شبکه مصرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.