سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمبیانس هفت هنر از رادیو تهران

برنامه "آمبیانس" را هر شب ساعت 22 با موضوع هفت هنر از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صادق داوری فر تهیه کننده و سردبیر از پخش برنامه "آمبیانس" خبر داد و افزود: برنامه "آمبیانس" کاری از گروه شامگاهی رادیو تهران است که هر شب ساعت 22 روی آنتن خواهد رفت و به ارائه گزارشی از اخبار و اتفاقات هنری می پردازد. در این برنامه نه تنها شنوندگان از جشنواره ها، نمایشگاه ها، فیلم های در حال اکران و تئاترهای در روی صحنه آگاه نخواهند شد بلکه اطلاعات کاملی از اجرا، زمان و مکان، چگونگی و چرایی برنامه مورد نظر خود خواهند داشت.
وی در ادامه یادآور شد: در این برنامه همچنین اطلاع رسانی تخصصی و دقیقی در مورد محتوا و مضمون برنامه های پیش رو یا در حال اجرا به مخاطبان داده می شود تا آنها با برنامه ریزی و آگاهی انتخاب درستی برای بازدید های خود داشته باشند.
داوری فر خاطر نشان کرد: برنامه "آمبیانس" هر شب با یکی از موضوعات ادبیات- شعر و داستان، نمایشنامه، فیلمنامه و...، معماری- هنرهای ترسمی- نقاشی، خطاطی، هنرهای نمایشی- سینما، تئاتر، عکس و... ، برنامه های نمایشی- موسیقی- هنرهای دستی- مجسمه سازی و...  به ارائه اطلاعات علمی و هنری می پردازد.
این تهیه کننده در پایان از اهداف تهیه و تولید این برنامه گفت: "آمبیانس" با هدف معرفی امکانات فرهنگی شهر تهران و اطلاع رسانی برنامه ها به هنرمندان و فرهیختگان تهیه و تولید شده تا با کمترین هزینه ها بهترین لحظات برای آنها خلق شود.
مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره های6 - 30000955 و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند برنامه های مورد علاقه خود را معرفی کنند./ی2
 
برچسب ها: هفت هنر ، رادیو ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.