سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحران اقتصادي صداي شهروندان انگليسي را درآورد

نظرسنجي ها نشان مي دهد نيمي از شهروندان انگليسي با ابراز نارضايتي از شرايط اقتصادي کشورشان خواستار برکناري وزير دارايي انگليس هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اينديپندنت ؛  نظرسنجي مشترک دو روزنامه ساندي ميرور و اينديپندنت در انگليس نشان مي دهد محبوبيت دولت ائتلافي محافظه کار و ليبرال دموکرات به شدت کاهش يافته است.

 بر اساس اين نظرسنجي ، محبوبيت حزب محافظه کار سي و دو درصد، حزب کارگر چهل و دو درصد و ليبرال دموکرات ده درصد است. اين نظرسنجي نشان مي دهد نيک کلگ رهبر حزب ليبرال دموکرات و معاون ديويد کامرون نخست وزير انگليس حتي ممکن است کرسي خود را در پارلمان از دست بدهد.

 يکي از مهمترين علل سقوط محبوبيت ائتلاف حاکم بحران اقتصادي و طرحهاي رياضتي دولت است که مردم را به خشم آورده است. بسياري از مردم جورج آزبورن وزير دارايي را مسئول اين مشکلات مي دانند.

حتي هم حزبيهاي او نيز معتقدند او مسئول سقوط محبوبيت حزب محافظه کار است. بر اساس نظرسنجي انجام شده ، چهل و چهار درصد از مردم بر اين باورند که او بايد عزل شود و فقط بيست درصد با برکناري او مخالفند. اين خود نشان مي دهد که حدود نيمي از مردم با وزير دارايي انگليس و سياستهاي او مخالفند.

برچسب ها: انگلیس ، اقتصاد ، بحران ، دارایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.