سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفع بهداشتی پسماندهای بیمارستانی در منطقه 4

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: در راستای حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت شهروندان دفع پسماندهای بیمارستانی به صورت کاملاً بهداشتی و با رعایت اصول زیست محیطی انجام می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ از شهرداری منطقه 4 افزود: 82 مرکز درمانی در سطح منطقه وجود دارد که نظارت کامل جهت بی خطر سازی، جداسازی و عدم حمل زباله همراه با پسماند عادی در آنها صورت می گیرد و در این بین مراکز متخلف شناسایی شده و ضمن صدور اخطار با جدیت تا رفع معضلات دفع زباله های آنها پیگیری خواهد شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 با اشاره به تبصره 1 از ماده 2 و همچنین مواد 7و 8 و 13 قانون مدیریت پسماند مصوب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمل و دفن زباله های خطرناک با رعایت موارد و الزامات محیط زیست یکی از مشکلات مدیریت شهری می باشد.

ناصحی خاطر نشان کرد: با هماهنگی و همکاری بخش پسماند بیمارستانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، هیچ گونه محدودیت و مشکلی جهت مراجعه مراکز درمانی و عقد قرارداد حمل زباله وجود نداشته و تمامی مراکز متخلف ظرف مدت یک هفته ملزم به مراجعه و عقد قرارداد بوده و در صورت عدم ارائه تصویر قرارداد جهت حمل پسماند، با مراکز متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.