سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاظم جلالي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مركز پژوهش‌ها "قانون جامع مبارزه با مفاسد اقتصادي" طراحي مي‌كند

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي گفت: مركز پژوهش‌هاي مجلس براي مبارزه با مفاسد اقتصادي" قانون جامع مبارزه با مفاسد اقتصادي "را طراحي مي كند چرا كه در اين زمينه خلاء قانوني وجود دارد.

كاظم جلالي نماينده مردم شاهرود در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، گفت: اولويت اصلي مرکز پژوهش‌هاي مجلس لبيك گفتن به مطالبات مقام معظم رهبري مبني بر توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني است.

وي تصريح كرد:‌ مركز پژوهش‌هاي مجلس با تقنين قوانين ضروري در حوزه‌هاي مختلف براي رسيدن به اين هدف بزرگ تلاش خواهد كرد.

رئيس جديد مركز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اينكه در اين راستا 3 محور مهم وجود دارد، اظهار داشت:‌ در وهله اول بايد خلاء‌هاي قانوني شناسايي شده و پس از آن قوانيني كه بازدارنده و يا خنثي هستند تنقيح شوند تا زمينه دسترسي به اين هدف مقدس فراهم گردد.

جلالي همچنين بعد نظارتي را محور سوم رسيدن به هدف حمايت از توليد ملي و  كار و سرمايه ايراني دانست‌ و خاطرنشان كرد:‌ بايد بعد نظارتي مركز پژوهش‌هاي مجلس تقويت شده و با استفاده از اين اهرم موانع و مشكلات موجود در اين حوزه را برطرف كنيم.

رئيس جديد مركز پژوهش‌هاي مجلس در بخش ديگري از سخنان خود به خلاء قانوني در بخش مبارزه با فساد اقتصادي اشاره كرد و گفت:‌ معتقدم در بخش اقتصادي خلاء قانوني داريم، به طوري كه قانون جامع مبارزه با مفاسد اقتصادي وجود ندارد، كه اين يكي از مشكلات و عوامل به وجود آورنده فساد اقتصادي است.

منتخب مردم شاهرود در خانه ملت افزود: البته در صدد هستيم قانون جامع مبارزه با مفاسد اقتصادي را طراحي كنيم، چرا كه نظام ديني و اسلامي ما حكم مي‌كند از فسادهاي اقتصادي جلوگيري كنيم.

انتهاي پيام/گ
برچسب ها: جلالی ، مرکز ، پژوهش ، مفاسد ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.