سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري سرويس سياسي روز شنبه باشگاه خبرنگاران

امكان استفاده از سوخت هسته‌اي با غناي 20 درصد در نفت‌كش‌ها، توديع و معارفه رئيس جديد مركز پژوهشهاي مجلس، استيضاح وزير كشور، اصلاح قانون انتخابات، بحران سوريه و اعلام حكم نهايي مفسدين پرونده بيمه ايران از مهمترين عناوين خبري روز شنبه سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران عناو.ين مهمترين اخار روز شنبه(31 تيرماه) به اين شرح است:

مستند تلويزيوني "آرميتا مثل پري" از شبکه يک سيما پخش مي‌شود

مستند تلويزيوني "آرميتا مثل پري" که به مناسبت اولين سالگرد شهادت داريوش رضايي نژاد از شهداي عرصه ي علمي کشور تهيه شده است امشب بعد از خبر 21 از شبکه اول سيما پخش خواهد شد.

 

ادعاي دريافت غرامت جنگي از ايران توطئه صهيونيستي - آمريکايي‌است

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به ادعاي يكي از نمايندگان پارلمان عراق درخصوص دريافت غرامت جنگي از ايران اين ادعا را يك توطئه آمريكايي دانست كه از جانب وي مطرح مي‌شود و از پيگيري دريافت غرامت جنگي از عراق در زمان مقتضي خبر داد.

 

 امكان استفاده از سوخت هسته‌اي با غناي 20 درصد در نفت‌كش‌ها

نايب رئيس كميسيون انرژي در مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ ايران مي‌تواند از سوخت هسته‌اي با غناي 20 درصد در تامين انرژي مورد نياز نفت‌كش‌ها و كشتي‌ها بهره برد.

 

مركز پژوهش‌هاي مجلس بايد استراتژي جديدي را براي پيشبرد برنامه‌هاي قوه مقننه تدوين كند

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مركز پژوهش‌هاي مجلس بايد با استناد به مقتضيات پارلمان استراتژي جديدي را براي پيشبرد برنامه‌هاي قوه مقننه تدوين كند تا پارلمان در شرايط مختلف و با استناد به اين استراتژي به برنامه‌هاي خود رسيدگي كند.

 

 استيضاح وزير كشور منتفي شد

يكي از طراحان استيضاح وزير كشور از منتفي شدن طرح استيضاح مصطفي محمدنجار خبر داد.

 

وزارت صنعت، معدن وتجارت مسئول تهیه وتوزیع سبد کالاى رفاهى ماه رمضان کارمندان دولت شد

با تصویب هیئت وزیران، وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول تهیه و توزیع سبد کالاى رفاهى 150 هزار تومانى ماه رمضان به کارمندان دولت شد.

 

 تولید 5 میلیون مسکن طی 5 سال/ فروش واحدهای مسکن مهر ممنوع است

وزیر راه و شهرسازی با تأکيد بر ممنوعيت فروش واحدهاي مسکن مهر گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران طی 5 سال در دولت‌های نهم و دهم نزدیک به 5 میلیون مسکن در کشور تولید شده است.

 

جلسه مشترک دولت و مجلس براي رفع مشکلات اقتصادي برگزار مي‌شود

فروزنده تصریح کرد: چندی پیش روسای قوای مجریه و مقننه تاکید کردند تا برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی همکاری بیشتری بین قوا وجود داشته باشد و جلسات مشترکی در این خصوص برگزار شود.

 

 رئوفيان باز هم رئيس ستاد انتخاباتي جبهه ايستادگي شد

عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي از تشکيل ستاد انتخاباتي اين جبهه همانند ترکيب انتخابات قبل خبر داد.

 

 اگر قانون انتخابات اصلاح مي شد شايد فتنه 88 اتفاق نمي‌افتاد

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: بايد در شيوه تبليغات کانديداها تجديد نظر صورت گيرد و براساس تجربيات انتخابات‌ گذشته اگر اشکالات اين قانون رفع مي‌شد شايد حوادثي نظير فتنه 88 اتفاق نمي‌افتاد.

 

 قانون انتخابات جامعيت و کارآمدي لازم را ندارد

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: قانون انتخابات داراي وصله و پينه هاي زيادي است که طي دوره هاي مختلف در آن ايجاد شده در نتيجه جامعيت و کارآمدي لازم را ندارد.

 

 اصلاح‌طلبان براي بازگشت به نظام، تکليف خود با عوامل فتنه 88 را مشخص كنند

يك كارشناس مسائل سياسي و رسانه با بيان اينکه مخدوش کردن چهره اصولگرايان در عرصه سياسي، دکمه فرار رو به جلوي اصلاح‌طلبان است، گفت: جريان اصلاحات براي بازگشت به نظام نيازمند مشخص کرن تکليف خود با فتنه 88 و بانيان آن است؛ جريان اصلاحات با زير سوال بردن عملکرد اصولگرايان در نظام در جهت پاک کردن مسائل گذشته از ذهن مردم تلاش مي‌کند در صورتي که اين جريان براي حضور در نظام ابتدا بايد برادري خود را اثبات کند.

 

در برابرنسل کشي مسلمانان ميانمار سکوت نخواهيم کرد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در محکوميت کشتار دسته جمعي مسلمانان در ميانمار و بسته شدن مرز هاي بين المللي اين کشور بيانيه اي را منتشر کرد.

 

 سهم‌خواهي برخي فعالين دانشجويي راه فرار وزير شد/هماهنگي تشکلها هدفي که محقق نشد

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان گفت: اولین نشست هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حالي برگزار شد که ماحصل آن 9 ساعت حضور وزیر علوم در جلسه، هدر رفت 48 ساعت از وقت حدود 250 فعال دانشجویی و هزینه بیت‌المال بود.

 

 مساجد باید با تمام توان در برابر جنگ نرم دشمن نقش آفرینی کنند

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های مساجد برای مقابله با دشمن بهره برد، گفت: امروز همانند گذشته این پایگاه‌ها باید با تمام توان در برابر جنگ نرم دشمن نقش آفرینی کنند.

 

 سهم بنگاه هاي خبرپراكني در بحران سوريه

با وقوع يك رويداد سياسي خاص در يك كشور، رسانه های غربی نشان داده اند در انتخاب و بزرگنمايي اخبار، به هیچ وجه بیطرف نیستند و اتفاقات اخير سوريه نشان مي‌دهد كه بنگاه هاي خبر پراكني، سهم عمده اي را در بحران آفريني داخلي اين كشور ايفا مي‌كنند.

 

 هدف برخی كشورها بی‌ثباتی در سوریه است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینكه 'بی ثباتی در سوریه هدف برخی كشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای 'است ، گفت: آنها به دنبال ناامن كردن فضا در سوریه هستند و با ناامنی اجازه ادامه اصلاحات را ندادند.

 

 آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی ابلاغ شد

با حكم آيت الله آملي لاريجاني آيين نامه اجرايي قانون تعيين تكليف ثبتي اراضي و ساختمان‌هاي فاقد سند رسمي ابلاغ شد.

 

 حکم متهمان پرونده بيمه ايران احتمالا تا پايان هفته اعلام مي‌شود

قاضي مدير خراساني گفت: حکم متهمان پرونده اختلاس بيمه ايران احتمالا تا پايان هفته اعلام مي‌شود.

 

 هيچ فردي در برابر قانون مصونيت ندارد حتي دانه درشت ها!

سخنگوي کميسيون حقوقي قضايي مجلس گفت: هيچ فردي در برابر قانون مصون نيست و قوه قضاييه پرونده هاي همه حتي دانه درشت ها را بررسي مي‌كند.

 

 دستگاه قضا بدون در نظر گرفتن ملاحظات حکم متهمين فساد مالي را صادر كند

يك عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس هشتم گفت: قوه قضاييه بايد بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظه اي حکم متهمين فساد مالي را صادر كنند.

 

 امكان دريافت برنامه احكام حجت‌الاسلام فلاح‌زاده در حسينيه امام خميني‌(ره)

برنامه‌ احكام حجت‌الاسلام و المسلمين فلاح‌زاده هر روز از طريق پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري قابل دريافت است.

 

 آغاز به کار سامانه پیامک KHAMENEI.IR

با توجه به گسترش شبکه‌ي مخاطبان و در پي درخواست‌هاي کاربران KHAMENEI.IR و همزمان با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، سامانه‌ي خبري-پيامکي پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي آغاز به کار کرد.

"انتهاي پيام"

س2/

 

برچسب ها: خبر ، باشگاه ، شنبه ، خبرنگاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.