يك عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس هشتم گفت: قوه قضاييه بايد بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظه اي حکم متهمين فساد مالي را صادر كنند.

حجت الاسلام محمد تقي رهبر عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين كه  اينکه دستگاه قضايي مي تواند با صدور حکم عادلانه خود به انتظار مردم پايان دهد اظهار داشت: از دستگاه قضايي انتظار مي رود که هر متهمي را طبق ارتکاب جرمش و بدون در نظر گرفتن سمت و جايگاه در جامعه حکم قانوني را صادر کند .

اين عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس هشتم به صدور کيفر خواست 18 متهم ديگر از پرونده فساد بزرگ مالي اشاره و تصريح کرد: با توجه به اينکه در طي بررسي پرونده 3 هزار ميليارد توماني کيفر خواست 18 متهم ديگر نيز صادر شده است قوه قضاييه بايد با دقت بيشتري اين پرونده را مورد بررسي قرار دهد چرا که نبايد اعتماد مردم نسبت به عدل و عدالت نظام جمهوري اسلامي سلب شود.

رهبر با تاکيد بر اينکه متاسفانه فساد مالي همانند سرطان در جامعه ما شيوع پيدا کرده است خاطر نشان کرد: دستگاه قضا مي تواند با برخوردهاي جدي و قاطعانه خود با متخلفين به مرور زمان تمامي راههاي ايجاد و شکل گيري فساد را در جامعه ريشه کن کند چرا که يک فساد مالي بزرگ منحصر به يک متهم نيست.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: محمد تقی رهبر ، حکم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار