سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/ معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون؛

هزینه ویزیت و دارو در مرحله نخست اجرای طرح پزشك خانواده رایگان است

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: در مرحله نخست اجرای طرح پزشك خانواده، ویزیت پزشكان و دارو برای افراد كاملا رایگان است كه هدیه ای از سوی نظام برای مردم بویژه اقشار نیازمند جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران زاهدان، سید 'عبدالله عمادی' روز جمعه در مراسم افتتاح طرح ملی پزشك خانواده در سیستان و بلوچستان افزود: با هدف عمومی كردن طرح پزشك خانواده برای همه اقشار جامعه بویژه نیازمندان، علی رغم متحمل شدن هزینه های هنگفت، در سطح اول ارایه خدمات را برای عموم مردم رایگان قرار دادیم تا بتوانند دسترسی بهتر و بیشتری به خدمات نظام سلامت داشته باشند.

او اظهار داشت: در مرحله دوم طرح پزشك خانواده، فرانشیز را از 10 درصد به پنج درصد كاهش داده ایم تا مردم در این سطح نیز دغدغه هزینه درمان نداشته باشند.

وی با تاكید بر همكاری دو وزارتخانه بهداشت و تعاون، كار و رفاه اجتماعی در تمامی مراحل اجرای طرح پزشك خانواده در كشور گفت: هماهنگی و هفكری دو وزارتخانه مذكور از ابتدا تا اجرایی شدن این طرح مشهود بوده است.

وی گفت: ارتقای رفاه اجتماعی یكی از وظایف و دغدغه های همه دولتها در تمامی مراحل است و دولت جمهوری اسلامی از آن غافل نبوده و در پی ارتقای رفاه اجتماعی در جامعه برآمده است.

وی اظهار داشت: بی تردید یكی از عوامل مهم در گسترش رفاه اجتماعی در جامعه ، موضوع سلامت است، از این رو برنامه پزشك خانواده بر پایه افزایش دسترسی آحاد مردم به خدمات سلامت و عدالت در سلامت استوار شده است./

برچسب ها: زاهدان ، ویزیت ، رایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.