سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلائي نيک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تروريست ها در سوريه به دنبال انتقام گيري از عقبه جبهه مقاومت

يک کارشناس سياست خارجي گفت: صهيونيست ها و متحدان آنها با هراس ناشي از سقوط مبارک و ديگر حکومت هاي منطقه به دنبال انتقام گيري از جبهه مقاومت است.

رضا طلائي نيک درگفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات تروريستي در سوريه گفت: ماهيت تروريستي معاندين در سوريه با وقايع اخير آشکار شده است و کمک هاي مالي ، تسليحاتي و اطلاعاتي به مخالفين دلوت بشار اسد پشتوانه اصلي وقايع اخير در سوريه است.

وي در ادامه با اشاره به دست داشتن عوامل خارجي و بيگانه در اين اقدام تروريستي افزود: آمريکا و غرب و صهيونيست ها و متحدان منطقه اي آنها در جبهه ضد سوري از مخالفين دولت حمايت هاي همه جانبه داشته اند لذا اين امر باعث شده است سوريه به کانون تقابل داخلي، منطقه اي و جهاني تبديل شود.

طلائي نيک با اشاره به اينکه اين اقدامات نمي تواند ملت مستحکم سوريه را بلرزاند تصريح کرد: دولت و ملت سوريه ظرفيت غلبه بر حجم سنگين اقدامات تروريستي و انفجارها را با عبور از وقايع دمشق نشان داده است و اين اقدامات تروريستي خدشه اي در مقاومت مردم اين کشور عليه بيگانگان، آمريکا، غرب و رژيم صهيونيستي وارد نخواهد کرد.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به اينکه، اين اقدام نشان دهنده انتقام گيري از عقبه جبهه مقاومت درسوريه است خاطرنشان کرد: صهيونيست ها و متحدان آشکار و  پنهان انها با هراس ناشي از سقوط مبارک و ديگر حکومت هاي منطقه به دنبال انتقام گيري از جبهه مقاومت بوده، لذا وقايع دمشق عزم مردم و دولت سوريه براي مقاومت در مقابل تروريست ها و روشنگري جهاني را درپي دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.