سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین خبری روز سه شنبه، ۱۳۹۱/۰۴/۲۷ باشگاه خبرنگاران

در ديدار 45 دقيقه‌اي ژنرال زن آمريكايي با صدام چه گذشت؟استیضاح وزیر به صلاح نبود، پزشك خانواده رئيس جمهور كيست؟افزايش سرانه پزشك خانواده به 2100 تومان و ... از مهمترین عناوین خبرهای باشگاه خبرنگاران که در روز سه شنبه منتشر شده است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:
 
 

5 اتحاديه بزرگ دانشجويي با صدور بيانيه اي مشترك خواستار واكنش جدي مجامع بین المللی در قبال رفتارهای ظالمانه دولت میانمار نسبت به مسلمانان این کشور شدند.
 

سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: تعيين زمان مذاکرات بعدي ايران با گروه 5+1 منوط به مثبت بودن مذاکرات معاونين ميان جمهوري اسلامي ايران و گروه 5+1 است.

حجت‌الاسلام ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
تبلیغات زودهنگام کاندیداها شانس آنان را کم می کند

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مطرح شدن اسامي برخي افراد تا فرصت باقي مانده به انتخابات مي‌تواند به تخريب آنان منجر شود و شانس اين افراد براي پيروزي در انتخابات را کمتر کند.

ضرغامي در بيست و هفتمين نشست افق رسانه:

هدف اصلي تحريم ها ايجاد نااميدي در مردم است

هدف اصلي تحريم ها، عمليات رواني و ايجاد نااميدي در مردم است رسانه ملي برنامه هاي دشمن در جنگ رسانه اي و تبليغاتي را ناكام خواهد ساخت.
 
سرپرست اداره كل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي كشور:
روزهاي غيراسلامي و غيرملي از صفحه هاي تقويم حذف مي شود
دبيرخانه شوراي فرهنگي عمومي كشور طبق مصوبه دولت روزهاي غيراسلامي و غيرملي چون روز ميراث فرهنگي و صنايع دستي، روز جهاني موزه را از صفحه هاي تقويم حذف اعلام كرد.
 

سينماداران از وضعيت خوبي برخوردار نيستند و با ادامه اين روند شاهد تعطيلي بعضي از سينماها در تهران و شهرستانها خواهيم بود.
 
رئیس پلیس راهور ناجا خبرداد ؛
ارسال پیامک تخلف و مهلت پرداخت به رانندگان

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان و مهلت پرداخت آن از طریق سامانه پلیس راهور به رانندگان پیامک می شود.
 
انتقاد شدید بنیاد شهید از عملکرد وزارت آموزش و پرورش؛
تصمیمات در چهارچوب مصوبات باشد
رییس بنیاد شهید از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییر مدیران مدارس شاهد انتقاد کرد.
 
شهرهای درگیر ریزگردها بخوانند!
ریزگردها اثر اشعه فرابنفش را کاهش داده است

با آغاز فصل تابستان نگرانی ها از میزان افزایش اشعه بنفش در کشور و خطرات احتمالی آن زیاد شده اما جالب اينکه گرد و غبار موجود در فضا نعمتی برای کاهش این اشعه خطرناک شده است.
 

رئيس جمهور از وزير كشور، شهرداران و شوراي شهر و وزير راه و شهرسازي خواست كه تمام سفارشات براي ساخت لوكوموتيو را به شركت مپنا بسپارند.
 

وزير راه وشهرسازي از افتتاح بزرگترين تونل ريلي كشور در منطقه 17 و 18 شهر تهران خبر داد.
 
نفت پارس جنوبي هم به بازار مي آيد/ توليد 35 هزار بشكه نفت تا سال آينده
براي نخستين بار از هفته آينده نفت از منطقه پارس جنوبي استخراج و از ابتداي سال آينده عمليات بهره برداري نفت از اين ميدان مشترک آغاز خواهد شد.
 

ایران با عضویت و حضور فعال سازمان صلح آمیز شرکت های فضایی APSCO اثبات کرد که حرف های بسیاری در زمینه هوا فضا در سطح جهان دارد.
 

رييس ستاد اجرایی پزشک خانواده گفت: طبق مصوبه دولت، ميزان سرانه پزشك خانواده و دستيارش با 20 درصد رشد نسبت به سرانه تعيين شده سال 90، 2100 تومان برآورد شده است.
 

همزمان با اجرائي شدن طرح پزشك خانواده در تعداد زيادي از شهرها به خصوص شهر تهران تعدادي از اعضاي هيئت دولت پزشك خانواده خود را مشخص كردند.
 

مدير مجموعه ورزشي آزادي تهران گفت: افزايش قيمت بليط هاي مسابقات فوتبال امري طبيعي است و به فدراسيون فوتبال مربوط مي شود.
 
ادامه اتفاقات عجيب غريب در فدراسيون شطرنج؛
گره كور شطرنج را خارجي ها باز مي كنند؟
با وجود آنكه كمتر از يك ماه به زمان آغاز رقابت هاي المپياد جهاني شطرنج فرصت باقي است هنوز تركيب اصلي و به تعبيري نفر پنجم تركيب اعزامي به تركيه مشخص نشده است.
 

عضو هیئت رئیسه فراکسيون ورزشی گفت: چهار موضوع مهم و اساسی در رابطه با ورزش کشور را بررسی کردیم و بدون تعارف با وزیر ورزش و امور جوانان در میان گذاشته‌ایم.
 

صدام حسین تا آخرین لحظات خود را رئیس جمهور عراق می‌دانست و يک ژنرال زن آمریکایی ناگفته‌هايي را در اين خصوص فاش کرده است.
 

موسسه حقوقي ريپريو انگليس، ضمن ابراز نگراني در خصوص وضعيت شاكر عامر، آخرين زنداني انگليسي زندان گوانتانامو هشدار داد كه به زندانيان گوانتانامو به زور داروهاي روانگردان خورانده مي شود.

ويليام هيگ در کنفرانس مطبوعاتي در امان پايتخت اردن مدعي شکست طرح کوفي عنان شده و چراغ سبز را به مخالفان سوري براي حمايت از آنان براي ادامه خشونت ها نشان داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.