سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی:

تدوین طرح تسما به منظور توسعه محتوا در کشور

دبیرخانه شورایعالی اطلاع رسانی با تدوین پیش نویس طرح تسما ( تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) در حوزه های 14 گانه در صدد است تا به توسعه محتوا در کشور یاری رساند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛‌دکتر حمید شهریاری با بیان این مطلب در سومین جشنواره ارزیابی وبگاه های حاکمیتی بیان داشت: با توجه به توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات در کشور، حمایت از تولید محتوای الکترونیکی در حوزه های مختلف بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: گسترش به کارگیری فناوری اطلاعات در حوزه های دینی، ملی، آموزشی فرهنگی و اجتماعی موجب توجه بیشتر به بحث محتوای الکترونیکی در کشور شده است.

رئیس جشنواره ارزیابی وبگاه های حاکمیتی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بخش هايی که از ابتدای دوره مدیریت جدید دبیرخانه شورایعالی اطلاع رسانی در اولویت کار قرار گرفته طرح های محتوایی است بیان داشت: طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به عنوان اولین برنامه ساماندهی محتوای الکترونیکی کشور، رویکرد همه جانبه ای را انتخاب نموده تا در مراحل بعدی با انتخاب موضوعات اصلی بتواند گامی موثر در عرصه تولید محتوای الکترونیکی در کشور برداشته و زمینه ساز تحولات شگرف در عرصه های مختلف شود.

دکتر شهریاری تصریح کرد: طرح تسما با تجزیه و تحلیل سوابق و اقدامات صورت پذیرفته در حوزه تولید محتوای الکترونیکی و با تکیه بر دانش و مدیریت علمی و فنی نخبگان کشور تدوین گردیده است./ح

برچسب ها: تسما ، وب گاه ، فناوری ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.