سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد:

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به صورت پایلوت در مراکز درمانی

مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به صورت پایلوت در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمود مسلمی فرد، مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از مشکلات مردم در رابطه با مسائل مالی است خیلی از افراد ساکن در اطراف تهران به ما معترض می شوند که چرا منطقه محل سکونت ما دارای دستگاه MRI  نیست و یا چرا یک فوق تخصص قلب در این منطقه ارائه خدمت نمی کند.

وی گفت: تجهیز یک دستگاه MRI میلیون ها تومان هزینه دارد باید در جایی نصب شود که پذیرش و درخواست بالایی وجود داشته باشد و این امکان راه اندازی آنی در مناطق روستایی يا اطراف شهر تهران وجود ندارد.

مسلمی فرد با اشاره به این که یکی از بیشترین موارد شکایت مردم به این اداره نحوه برخورد پرسنل با بیمار و همراه بیمار است اظهار داشت: طبق دستور دانشگاه شهید بهشتی طرح تکریم ارباب رجوع شد به معاونت درمان ابلاغ شده است درحال حاضر این طرح در یک بیمارستان در شرق تهران و چند مرکز درمانی در طی یک برنامه 5 پودمانی در حال اجرا است که در تلاش هستیم تا پایان سال 91 حدود 70 درصد از پرسنل مراکز درمانی تحت پوشش بیمارستان در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع آموزش ببينند.

*برخورد با 5 مورد زیرمیزی از ابتداي امسال

وي در خصوص بحث زیرمیزی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا به حال 5 مورد زیر میزی گزارش شده که متخصیص جراحی بوده اند که به 3 مورد آن رسیدگی، 2 مورد آن در حال رسیدگی است.

مسلمی فرد یاد آور شد: افرادی که از هر نوع برخورد نامناسب پرسنل و مسائل هزینه های زیاد و گرفتن زیر میزی شکایت دارند می توانند با شمار تلفن گویا  67 - 22439764 تماس حاصل نمایند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.