سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايشگاه و تشديد نظارت،دو برنامه تنظيم بازار ماه رمضان

سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت ، معدن و تجارت از نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالاهاي پرتقاضا و طرح تشديد نظارت به عنوان دو اقدام براي تامين آرام و مطمئن کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران،حسن رادمرد در مصاحبه با راديو گفت: 300 نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در قالب 15 هزار غرفه نمايشگاهي از 25 تير تا 5 مرداد بر اي عرضه کالاهاي اساسي و پرتقاضا اقدام مي کنند.
وي افزود: از ظرفيت اتحاديه هاي تعاوني مصرف و ‌فروشگاه هاي زنجيره اي و ذخاير راهبردي هم براي تنظيم بازار استفاده مي کنيم.
رادمرد پيش از اين هم گفته است: 50 هزار تن برنج ايراني در نمايشگاه عرضه مستقيم کالا عرضه خواهد شد و اين در حالي است که صد هزار تن برنج تايلندي با قيمت کيلويي 700 تومان نيز در اين نمايشگاه ها قابل خريد است.
وي افزود: 10 هزار تن مرغ منجمد وارداتي نيز علاوه بر توليد داخلي در سطح گسترده در اين نمايشگاه ها توزيع خواهد شد.
رادمرد پيش بيني کرد 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد نيز در نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا توزيع شود و اين علاوه بر گوشت گرمي است که از منطقه سيستان و بلوچستان و همچنين از کشورهاي استراليا و آسياي ميانه وارد مي شود.
رادمرد گفت: همچنين شکر هم براي عرضه در نمايشگاه و هم براي واحدهاي توليدي شيريني پزي با قيمت کيلويي 1175 تومان توزيع خواهد شد.
وي ادامه داد: با تفاهم هاي انجام شده روغن و خرما به اندازه کافي در نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا توزيع مي شود که قيمت خرما 10 تا 15 درصد زير قيمت بازار خواهد بود.
رادمرد گفت : سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان و ديگر نهادهاي نظارتي و بازرسي هم طرح تشديد نظارت بر کيفيت و قيمت کالاها را اجرا مي کنند./عب
برچسب ها: کالا ، نمایشگاه ، نظارت ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.