سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: كشتارگاه‌هاي مرغ متعهد شده‌اند كه كالاي مرغ زنده را با قيمت 4400 تومان براي فروش كشتار كنند و با قيمت 4700 تومان به دست مصرف‌كننده برسانند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران حسن رادمرد سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشيه نشست معاونان برنامه ريزي استانداري هاي سراسر کشور درباره تنظيم بازار گفت: نهاده‌هاي توليد دامداري‌ها به طور كامل تامين شده است و براي همه استانها جدول سهميه توليد و سرانه مصرف تعريف شده است.

راد مرد تصريح كرد: به دليل برطرف شدن نهاده‌ها، دامداري‌ها و استانداري‌ها مشكلي در اين زمينه نخواهند داشت.

سرپرست معاونت توسعه بازرگاني به نظارت قيمت مرغ در كشور اشاره و تصريح كرد: در حال حاضر ميزان نهاده‌ها را به مقدار كافي در اختيار مرغ‌داري‌ها قرار داده‌ايم و كشتارگاه‌هاي مرغ متعهد شده‌اند كه كالاي مرغ زنده را با قيمت 4400 تومان براي فروش كشتار كنند و با قيمت 4700 تومان به دست مصرف‌كننده برسانند.

وي اعتصاب صنف مرغ‌ داران را در روز گذشته تكذيب كرد و اظهار داشت: اصناف و توليدكنندگان مرغ همكاري هاي خوبي دارند.


رادمرد به كاهش قيمت ما در بازار اشاره كرد و گفت: با در دستور كار تامين نهاده‌ها و قرار دادن كالاهاي اساسي اعتبارات مناسب در آينده‌اي نزديك در پيش داريم.

سرپرست معاونت توسعه بازرگاني خاطر نشان كرد: با توجه به كاهش قيمت ها در بخش مرغ و لبنيات اميدواريم روند كاهش قيمت ها در بازار ادامه پيدا كند./س3

 

برچسب ها: رادمرد ، معاونت ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار