سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بد قولي ديگر از سامانه بازار اطلاعات مسكن

پس از گذشت يك هفته از راه اندازي سامانه بازار اطلاعات مسكن هنوز لينگي در خصوص بازار رهن واجاره در اين سامانه مشاهده نشده است، اين در حالي است كه مسئولان قول يك هفته اي براي اين داده بودند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در حالي که ابوالفضل صومعلو در نشست خبری روز 5 تير ماه سال جاري از راه اندازي سامانه اي به نام سامانه بازار اطلاعات مسکن به منظور اطلاع خریداران مسکن از قيمت ها خبر داده بود.

بر اساس اين گزارش، این سامانه به نشاني www.hmi.mrud.ir ، مرحله نخست اين سامانه که مربوط به قيمت خريد و فروش مسکن است ،از 6 تير ماه راه اندازی شد، اما قيمت اجاره و رهن ، در نقاط مختلف شهر تهران که قرار بود ،از هفته آینده در این سامانه قرار می گیرد .

متاسفانه تا کنون هيچ لينکي به مربوط به رهن و اجاره در سامانه بازار اطلاعات مسکن قرار نگرفته است.

سامانه بازار اطلاعات مسکن برای دستیابی و رصد بازار مسکن راه اندازی شده است،که هدف از دستیابی به این سامانه جانمایی اطلاع موضوع املاک بر روی نقشه تهران با روش gif و کد پستی وارد ارزیابی قرار داده بودند.

سامانه بازار اطلاعات مسکن در قالب 22 منطقه 123 ناحیه، 400 محله و 31 هزار بلوک تقسیم شده است، هدف از بلوک بندی مناطق تهران شفاف سازی و ارائه اطلاعات بازار مسکن به خریداران و مستاجران بر اساس معاملات خواهد بود.

قیمت های این سامانه واقعی است و کاربران می توانند اطلاعات خود را از فردا برای خرید و از هفته آینده برای اجاره در سامانه جستجو کنند./س

برچسب ها: سامانه ، بازار ، اطلاعات ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.