سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه زيرساخت هاي اقتصادي با خرج كردن ارز دولتي

ارز با نرخ مرجع در كشور بايد صرف توسعه و تقويت زيرساخت هاي اقتصادي و صنعتي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، هندويي نايب رئيس خانه صنعت و معدن ايران و رئيس اتاق بازرگاني مازندران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت:‌ ما بايد به اين تشخيص برسيم كه ارز با نرخ مرجع را كجا خرج كنيم و كجا سرمايه گذاري كنيم.
وي افزود: ارز با نرخ مرجع(1226) تومان بايد صرف توسعه زيرساخت ها در كشور شود و نه مصرف روزانه.
وي با بيان اينكه ايران جزو 10 كشور ثروتمند جهان است اظهار داشت: بايستي براي گسترش و تقويت توليد در كشور مثل گوشت و فرآورده هاي گوشتي ارز با نرخ مرجع را صرف توسعه مراتع و زمين هاي حاصلخيز كشاورزي كرد.
وي ادامه داد:‌ در حال حاضر يكي از دلايل پايين بودن توليد گوشت در كشور نبود مراتع حاصلخيز مي باشد كه اين امر بايد با سرمايه گذاري دولت و فعالان اقتصادي در خصوص ترميم مراتع و تقويت آنها حل شود.
وي با اشاره به مسئله تحريم گفت: ما ايراني ها ملتي هستيم كه به خاطر انديشه هايمان زير فشار و در حصر اقتصادي به سر مي بريم.
وي ادامه داد: متاسفانه در شرايط فعلي برخي از مسئولين با صدور بخش نامه هايي دائما دست توليدكننده و صنعتگر وطني را مي بندند و فضا را براي فشار بيشتر به مردم فراهم مي آورند.
وي با بيان اينكه اگر بخواهيم توليد روبه جلو و مقرون به صرفه اي داشته باشيم بايستي حاشيه سود توليد را بالا ببريم اظهار داشت: بايستي دولت و رسانه ها در مسيري اذهان عمومي را حركت دهند كه سود توليد و صنعت در كشور ما از تمامي مشاغل و كسب و كارها بالاتر باشد در اين صورت است كه شعار رهبر مبني بر حمايت از توليد و سرمايه ايراني عملياتي مي شود./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.