سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی در تهران؛

چهارمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی گشایش یافت

چهارمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی نمايشگاهي راهبردي در زمينه فناوري‌هاي انرژي‌هاي نو، صرفه‌جويي و بهره‌وري انرژي و محصولات و خدمات مربوط به آنها محسوب می شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، این نمایشگاه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت یکهزار و 980 مترمربع برپا شده است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی نمايشگاهي راهبردي در زمينه فناوري‌هاي انرژي‌هاي نو و تجديدپذير، صرفه‌جويي و بهره‌وري انرژي و محصولات و خدمات مربوط به آنها محسوب می شود.
اين نمايشگاه رخدادي است بسيار مهم كه هدف آن ارتقاي كارايي استفاده از انرژي است.
در اين نمايشگاه محصولات جدید و فناوري‌هاي پیشرفته بخش انرژي به نمايش درآمده است.
چهارمين نمايشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی با هدف معرفي آخرين دستاوردها و فناوری های روز جهان در زمينه‌هاي یادشده برنامه‌ريزي شده و همزمان با برپايي نمايشگاه همايش جانبي با حضور استادان برجسته داخلي و خارجي برگزار خواهد شد.
در همايش جانبي، افزون بر ارایه سخنراني هاي کليدي و تخصصي، تعدادي كارگاه آموزشي با استفاده از مدرسان داخلي و خارجي نيز برگزار مي شود كه هدف آنها ارتقای سطح دانش فني شركت كنندگان خواهد بود.
حضور و مشاركت در اين نمايشگاه زمينه‌هاي پاسخگويي به نيازهاي انرژي را از طريق استفاده صحيح از پتانسيل‌هاي موجود در كشور و ايجاد فضاي مناسب همکاري با شرکت ها و نهادهاي بين المللي فراهم مي‌آورد.
برگزار کنندگان چهارمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی، تمركز این نمايشگاه بر كشورهاي آسياي شرقي، كشورهاي اروپاي غربي و همچنين كشورهاي خاورميانه را از ویژگی های آن عنوان کرده اند.
اين نمايشگاه فرصتي مناسب را براي شركت‌هاي خارجي در جهت توسعه و گسترش فعاليت‌هاي خود در ايران فراهم مي‌آورد.
همچنين اين آوردگاه تجاري، زمينه و فضاي موفق و مناسبي براي تبادل اطلاعات و تجارب بين كشورهاي شركت كننده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.